A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is her!"

Fordítás:Ő az!

4 éve

22 hozzászólás


bori.varga

A she az az õ. A her akkor jelenti azt hogy az övé, hogy ha hozzá van téve az is hogy mi az övé. Pl.: It is her pencil. (Ez az õ ceruzája). De a her azt is jelentheti, hogy õt, rá, neki stb. Pl.: Listen to her! (Figyelj rá!) Ez ugyanúgy van, mint hogy az én az az I, the az engem, rám, nekem az a me. Pl.: I am a girl. (Lány vagyok) De : Give me the pen! (Add nekem a ceruzát) Remélem, hogy ez így érthetõ

4 éve

Katalga

Köszönöm, Bori, hogy elmagyaráztad.:)

4 éve

Lenked

köszönöm , megértettem

3 éve

visnorbo

"Ez az övé" úgy fordítanám hogy "It is hers". Vagyis önálló birtokos alakban.

4 éve

visnorbo

Ez az övé. = It is hers. Ő az! = It is her! Így értelemszerűen a tárgyalt mondatban a "her" nem azt jelenti, hogy "övé".

4 éve

iza015

Soha nem hallottam még: hers

3 éve

KissHajnalka

A "her" használatát én úgy értelmezem, hogy ebben a mondatban az "Ő" mint tárgy szerepel,ezért a "SHE" (nőnemü Ö) tárgyesetét a "HER"-t kell használni.

4 éve

wexutar

Asd

3 éve

BeZo962476

Varga Bori kiválóan elmagyarázta. 3 évre rá meg is értettem. Kár, hogy csak most kezdtem el.

8 hónapja

GyetvaiPte

A her azt is jelenti, hogy az övé

4 éve

Tboy84

A her birtokos névmás így azt jelentené higy hogy az övé

4 éve

Szabokarolina

a her nem csak birtokos névmás, hanem nőnemű személyes névmás is.... a her jelentései: ő, őt, neki, övé ( legalábbis én így tudom )

4 éve

szik

akkor a she -t mikor hasznaljuk ha a her is azt jelenti, hogy ő ?

4 éve

Eni74

Engem is ez érdekelne! Akkor az it is she ugynazat jelenti, mint az it is her?

4 éve

Diri1

Elfogadhatta volna, hogy: ez az övé. Nem?

4 éve

--Geri--

igen.. nekem is ez a bajom

4 éve

Diri1

Elfogadhatta volna, hogy: ez az övé. Nem?

4 éve

DalmaGyngy

segítenétek : előbbi mondatba ezt fogadta el Is it her? Ő az?
most meg It is her! Ő az! van különbség mert nem látom ...

4 éve

Katalga

Csak annyi, hogy a kérdő mondatban az "It is" megfordul "Is it"-re. You are-ból Are you lesz, stb. Tehát megfordul a szórend.

4 éve

TheBelorn

Az is it her az egy kérdés míg az it is her az egy kijelento mondat... Re. Elem igy érthető! (^_-)

4 éve

opekope2

Nem is érthető!!!

3 éve

PappGyrgyT

Nekem jó lett

2 éve