"There are ninety chairs."

Fordítás:Kilencven szék van.

February 3, 2014

9 hozzászólás


adanila

Ott kilencven szék van. - helytelen?

April 1, 2014

aptg.gabi

a" there are" jelentése "vannak" itt "van" jelen esetben magyarosan (ezt én is sok szív elvesztéssel rögzítettem) :D

April 5, 2014

Gy.B.

Ninety chairs are there. - Ilyenkor kell az "ott".

November 11, 2014

lukibacsi

cseresznye vagy szék, én az előbbire tippeltem hallás után.

August 27, 2015

Stockildikopetra

Nekem le van írva a mondat

July 15, 2018

Apici2

A "ninety"-t mindennek lehet érteni, csak annak nem ami.

December 15, 2018

Panni729515

szerintem sem lehet "ninety" nek hallani, de nem nagyon csipkedi a bagoly magát a bejelentésekkel, pedig nekünk is szerezhetne néha örömet, jól esne, de legalább is inspirálna.

February 27, 2019

KuruczTom

A fenébe, számmal írtam :)

February 3, 2014

katakin

A csuda vigye el !!!

February 18, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.