"Oğlan bir elma yiyor."

Çeviri:Der Junge isst einen Apfel.

July 19, 2016

15 Yorum
Tartışma kilitli.


cakifel

Oglan ile cocuk hep karistiriyorum turkce sebebiyle


mert26388

Der Junge olmalı ein junge denirse bir oğlan anlamı katar.Bu yuzden sasirtmacali hatta yanlis sorudur.


MelikeAygunes

Apfel'in artikeli der değil mi neden einen diyoruz. bir elma diyor elmayı demiyor sonuçta?


ElifYldrm893536

Neden der olmadan olmuyor


MeteUlku

Belli olan şeylerden bahsederken isim soylu sözcükten önce belirli artikellerden birisi (der, die, das) kullanılır. "Oğlan", belli olduğundan ve "Junge", maskülen olduğundan dolayı "der" kullandık.


ecem961483

Der çok önemlidir


RamazanEki.

Ein junge yerine der junge olmasi gerekiyordu Soruda Bir oğlan değil sadece oğlan demiş


Kadriye868764

İsst ve einin yerini karıştırmışım soru gitti yaaaaa


BurakErden7

Ein: Der ve Das Eine: Die içinse eğer bu kural doğrultusunda, Einen ne için kullanılıyor ? Cümlede bir erkek çocuğundan bahsediliyor. Der Junge isst ein apfel neden doğru değil ? Kafam çok karıştı, bilgisi olan var mı ?


sleymandem461083

Bir elmayi derse cevap einen apfel olmasi gerekirdi.


glshg

Bir elma dediği için ein Apfel yazıyorum kabul etmiyor. Einen Apfel istiyor ısrarla


Emirhanzku2

çok karıştırdım :D


ebru482637

Melike hanıma katılıyorum neden einen ??


ebru482637

Einen yerine eine olması gerekmez mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.