"Végül valami pozitívat is hallunk."

Fordítás:Finally we hear a positive thing.

February 3, 2014

19 hozzászólás


KuruczTom

Finaly we hear some positive - ez nem lehet jó?

February 3, 2014

Tyll

"something"-gal sztem jó

February 21, 2014

bea1974

én is ezt írtam...

February 17, 2014

aubergine3

Miért nem jó "also"-val? úgy, hogy : Finally we also hear something positive.

June 16, 2014

GbornSzab

Szerintem ez a mondat azt jelenti,hogy: Végre mi is hallunk valami pozitívat.Az "also" ránk vonatkozik és nem a "dologra", úgy gondolom.

June 23, 2014

aubergine3

Igazad lehet.

May 2, 2015

ErdlyiAtti2

Finally we hear some positive thing - Egyrészt van egy elírás a program megoldásában ( flnally), másrészt miért nem jó a thing a things-el szemben?

October 2, 2017

Harga

Úgy tudom, megszámlálható dolgok esetén some után többes szám kell, tehát "some (positive) things", vagy egyes számban "a (positive) thing".

January 10, 2018

espontapon1

Most akkor something vagy thing a helyes?

December 13, 2017

Harga

Úgy gondolom, az is helyes lehet, hogy: "Finally we can hear something positive too.", de itt most érdemesebb Duolingo megoldását megtanulni.

January 10, 2018

Steven601

Nem tűnik föl, hogy a határozatlan névelő az nem egyenlő a "valami" kifejezéssel ?! És persze "is" sincs a mondatban, azaz ezt az angol modatot kellő szabadossággal fordíthatjuk magyarra a feladatban adott mondatra.

June 4, 2018

GerleiIstv

Hol van itt a "valami" lefordítva? (Thing=dolog, tárgy, izé, ügy, cikk, darab, holmi, lény, személy, teremtés, országgyűlés;) És hol az"is"?

September 15, 2018

miklos44

Szerintem a "Finally we hear some positive thing." is jó.

November 1, 2018

IRN281825

Miért nem volt jó a válasz?

May 17, 2019

Bagyes

Duo! Miért hagyod ki a "valami"-t, ha már a magyar mondatodban benne van? Az ilyenekkel ki tudsz kergetni az iskolapadból...

May 28, 2019

JoeSzab

Végre hallunk valami pozitiv dolgot.

September 10, 2019

Orsi1026

sosem azt választom ki az anythig és a somethig közül, amelyiket épp elfogadja.... >:(

March 11, 2014

tsutsok

Úgy tudom, az anything-et a kérdő, vagy tagadó mondatban használjuk, egyébként meg a something-ot.

April 9, 2014

TthKlmn

Pozitív dolgot írhatott volna és több jó megoldás született volna de itt ez nem fontos csak az hogy hibázzon az ember!

May 15, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.