A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Végül valami pozitívat is hallunk."

Fordítás:Finally we hear a positive thing.

0
4 éve

14 hozzászólás


KuruczTom

Finaly we hear some positive - ez nem lehet jó?

4
Válasz4 éve

Tyll

"something"-gal sztem jó

4
Válasz4 éve

bea1974

én is ezt írtam...

0
Válasz4 éve

aubergine3

Miért nem jó "also"-val? úgy, hogy : Finally we also hear something positive.

2
Válasz4 éve

GbornSzab

Szerintem ez a mondat azt jelenti,hogy: Végre mi is hallunk valami pozitívat.Az "also" ránk vonatkozik és nem a "dologra", úgy gondolom.

1
Válasz4 éve

aubergine3

Igazad lehet.

0
Válasz3 éve

ErdlyiAtti2

Finally we hear some positive thing - Egyrészt van egy elírás a program megoldásában ( flnally), másrészt miért nem jó a thing a things-el szemben?

0
Válasz10 hónapja

Harga
Harga

Úgy tudom, megszámlálható dolgok esetén some után többes szám kell, tehát "some (positive) things", vagy egyes számban "a (positive) thing".

1
Válasz7 hónapja

espontapon1

Most akkor something vagy thing a helyes?

0
Válasz8 hónapja

Harga
Harga

Úgy gondolom, az is helyes lehet, hogy: "Finally we can hear something positive too.", de itt most érdemesebb Duolingo megoldását megtanulni.

1
Válasz7 hónapja

Steven601
Steven601

Nem tűnik föl, hogy a határozatlan névelő az nem egyenlő a "valami" kifejezéssel ?! És persze "is" sincs a mondatban, azaz ezt az angol modatot kellő szabadossággal fordíthatjuk magyarra a feladatban adott mondatra.

0
Válasz2 hónapja

Orsi1026

sosem azt választom ki az anythig és a somethig közül, amelyiket épp elfogadja.... >:(

-1
Válasz4 éve

tsutsok

Úgy tudom, az anything-et a kérdő, vagy tagadó mondatban használjuk, egyébként meg a something-ot.

8
Válasz4 éve

TthKlmn

Pozitív dolgot írhatott volna és több jó megoldás született volna de itt ez nem fontos csak az hogy hibázzon az ember!

-1
Válasz2 hónapja