"The elephants"

Fordítás:Az elefántok

February 3, 2014

24 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Fruska2002

Ha nemegy semi gond beálitod hogy hangot ne kérjen. Enyi. Nekem igy van


laszlo.poo

Katasztrofa a cucc. Soha nem jo.,pedig jolmondom. Bemondfa perfekt feleségem, nekk sem volt jo. Nem vagyok robot


JanosVirag

Beszélj hangosabban, vagy hozd közelebb a mikrofont.


tapir23

Az első időkben nekem sem sikerült elfogadtatni, de már próbálok nem rágörcsölni a bemondós feladatra, ès azóta kb 40%-ban elfogadja a válaszokat, amit próbálok minél termèszetesebben kimondani.


kaizermate

Ez jo stratégia ;)


kaizermate

Ha neten letöltöd jobb!


RolandSzak

Figyelj a hangsúlyra is. Kérdéseknél azt is nagyon figyelid, hogy meg kell emelni a hangmagasságot a végén.


ErdghRka

Nekem nem is ad bemondòs izèt!


kaizermate

Ha neten letöltöd jobb!


annamanna02

Én azt értettem, hogy The girlfriends...


kuro-shiro

Amikor a bemondó mondja azt a szót, h "man" soha nem tudom eldönteni, h igazából "man", vagy "men". Nem tesz különbséget az egyes szám és többes szám között. Mindíg csak tippelek.


Tamas51

Hegyezd a füled. Egyes számban az "e" hosszabb, nyíltabb. Többes számban pedig rövidebb, zártabb. Legalábbis így kéne hogy legyen.


coco1_GT1

Beszéljen rendesen és jo lesz


KissLevent17

Ezzel a beszéd bigyó val próbáljátok meg elmondani hogy delifrance ahogy látjátok máshogy írta ki mert most én ezt csinálom


NagyKriszt13

Én meg azt nem értem hogy mi tart ennyi ideig!!!


KissLevent17

Nyomjatok like ad arra hogy ez a valami bigyó beba video de France a zombik megtámadtak minket le le le le le


PappHanna3

Miért vannak mindig elefántok?


SzilviaPus3

Nem fogadja el amit írok!!!


Katalin5246

az előbbi két feladatomnál. egyáltalán nem volt hang. Emiatt hibásnak vélte két fordításomat,mert nem volt a szöveghez hang Máskor legalább odaírták, hogy nincs hang meghallgatási lehetőség. Ez azért van hogy elvegye tőlem a két szívecskét? Fura!


LilinaBart

Az Elephant-ot lehet magyarul is mondani úgy is elfogadja

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.