A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The elephants"

Fordítás:Az elefántok

4 éve

23 hozzászólás


Fruska2002

Ha nemegy semi gond beálitod hogy hangot ne kérjen. Enyi. Nekem igy van

3 éve

laszlo.poo

Katasztrofa a cucc. Soha nem jo.,pedig jolmondom. Bemondfa perfekt feleségem, nekk sem volt jo. Nem vagyok robot

4 éve

JanosVirag

Beszélj hangosabban, vagy hozd közelebb a mikrofont.

4 éve

tapir23

Az első időkben nekem sem sikerült elfogadtatni, de már próbálok nem rágörcsölni a bemondós feladatra, ès azóta kb 40%-ban elfogadja a válaszokat, amit próbálok minél termèszetesebben kimondani.

4 éve

kaizermate

Ez jo stratégia ;)

2 éve

RolandSzak

Figyelj a hangsúlyra is. Kérdéseknél azt is nagyon figyelid, hogy meg kell emelni a hangmagasságot a végén.

4 éve

ErdghRka

Nekem nem is ad bemondòs izèt!

3 éve

kaizermate

Ha neten letöltöd jobb!

2 éve

kaizermate

Ha neten letöltöd jobb!

2 éve

docseszter12

Oks köszi

3 éve

annamanna02

Én azt értettem, hogy The girlfriends...

2 éve

coco1_GT1

Beszéljen rendesen és jo lesz

2 éve

MtjVlX

Furi

2 éve

kuro-shiro

Amikor a bemondó mondja azt a szót, h "man" soha nem tudom eldönteni, h igazából "man", vagy "men". Nem tesz különbséget az egyes szám és többes szám között. Mindíg csak tippelek.

2 éve

Tamas51

Hegyezd a füled. Egyes számban az "e" hosszabb, nyíltabb. Többes számban pedig rövidebb, zártabb. Legalábbis így kéne hogy legyen.

2 éve

kuro-shiro

Köszi:D

2 éve

Tamas51

Not at all.

2 éve

PappHanna3

Miért vannak mindig elefántok?

2 éve

KissLevent17

Ezzel a beszéd bigyó val próbáljátok meg elmondani hogy delifrance ahogy látjátok máshogy írta ki mert most én ezt csinálom

9 hónapja

NagyKriszt13

Én meg azt nem értem hogy mi tart ennyi ideig!!!

3 éve

KissLevent17

Nyomjatok like ad arra hogy ez a valami bigyó beba video de France a zombik megtámadtak minket le le le le le

9 hónapja

SzilviaPus3

Nem fogadja el amit írok!!!

8 hónapja

Katalin5246

az előbbi két feladatomnál. egyáltalán nem volt hang. Emiatt hibásnak vélte két fordításomat,mert nem volt a szöveghez hang Máskor legalább odaírták, hogy nincs hang meghallgatási lehetőség. Ez azért van hogy elvegye tőlem a két szívecskét? Fura!

5 napja