"Seninsoncevabınnedir?"

Çeviri:What is your final answer?

4 yıl önce

18 Yorum


huzursuzruh

"What is your last answer?" daha mantıklı.Yabancılar last şeklinde kullanıyor.

3 yıl önce

Salvador-Limones

last ve final aynı anlamda değil mi?

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

Evet

4 yıl önce

MelikeCansu

Last neden geçerli olmuyor?

3 yıl önce

doukanegez

last geçerli

2 yıl önce

_BtL_

"What is your the last answer?" Neresi yanlış?

3 yıl önce

istanbey

Çünkü your zaten belirtme yapmış aitlik anlamı varken the kullanılmaz.

3 yıl önce

_BtL_

Teşekkürler.

3 yıl önce

Yusufcuk57

What your final answer niye olmadı?

3 yıl önce

mauzeof

what ile your'un arasına is koymadığın için

3 yıl önce

Baris_Bilir

Her seferinde sitede hata aramak yerine şıklardan birinde "your" değil "our" yazdığını görebilecek kadar dikkatli olmaya çalışalım.

3 yıl önce

gonca521952

Hiçbirinde our yazmıyor.

3 yıl önce

borabora16

Aynı sorularî tekrar tekrar yaptırıyo

3 yıl önce

hilal608602

Answer soru değil mi neden "cevap" şeklinde kabul edildi

1 yıl önce

bokist1

"question" Soru / "answer" cevap

11 ay önce

cyborgie

Last neden geçerli değil

4 yıl önce

faruk908701

bakalım enfazla oyum kaç

2 yıl önce

Elikesgeroff

What is your final answer? -F*ck you.

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.