1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hayır, ben mükemmelim."

"Hayır, ben mükemmelim."

Çeviri:No, I am perfect.

February 3, 2014

8 Yorum


yeyin3

Ego kasma keyfi lsmckkff


[aktif olmayan kullanıcı]

    Lütfen bana mükemmel,harıka ve muhteşem arasındaki farkı anlatabilir misiniz?


--Y.

    bundaki egonun maşallahı var


charontr

    Great kullanilamaz mi? Bu tarz cevirilerin tek dogrusu olmaz sanirim.


cavid953696

    great kullanilmali bence


semsilvanya

    Ayy ama ben mukemmelim yhaaa


sudekaratas

    Ego yine havalarda


fthsu

    awesome fazla mı iddialı oldu :)

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.