"Hayır, ben mükemmelim."

Çeviri:No, I am perfect.

4 yıl önce

9 Yorum


yeyin3

Ego kasma keyfi lsmckkff

3 yıl önce

SignorinaXn
SignorinaXn

bundaki egonun maşallahı var

3 yıl önce

maryam.ai
maryam.ai

Lütfen bana mükemmel,harıka ve muhteşem arasındaki farkı anlatabilir misiniz?

2 yıl önce

semsilvanya

Ayy ama ben mukemmelim yhaaa

3 yıl önce

sudekaratas

Ego yine havalarda

2 yıl önce

charontr

Great kullanilamaz mi? Bu tarz cevirilerin tek dogrusu olmaz sanirim.

4 yıl önce

cavid953696

great kullanilmali bence

1 yıl önce

fthsu

awesome fazla mı iddialı oldu :)

1 yıl önce

Saya123644

Tşk tşk

7 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.