1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "And she goes."

"And she goes."

Çeviri:Ve o gider.

February 3, 2014

47 Yorum


zutkuyilmaz

And behlul goes :))) ve behlul kacar

September 12, 2014

leyyla_1

Duygulandim ...

September 5, 2015

HzEmre

Yak sigaraları.

July 17, 2016

sonerkl

Arkasına bile bakmaz!

February 26, 2016

HasanFurka466340

she don't looks back

September 10, 2019

potterhead711726

Cümle tek benimi bir değişik yaptı?

February 9, 2016

sekizkarakter

Burada, "ve kiz gider" seklinde ceviri yaptigimizda da sonucun dogru olmasi gerekmiyor mu? Hem "O", hem de "Kiz" diye cevirebiliyor olmamiz gerekiyor diye dusundum. Yoksa 3. tekil sahis bildiriminde "kiz/oglan/adam/kadin" seklinde mi dusunmem gerekiyor ?

February 3, 2014

Selcen_Ozturk

Hayır, she dişi bir "o" yu belirtse de "kız" vs diye çeviremeyiz. Sadece Türkçede "o" dediğimizde cinsiyet belirtemeyiz o kadar. she dediğimiz şey minik bir kız bebek de olabilir, babaanneniz de hatta bir gemi bile olabilir. he, she, it'i o diye çevirebiliriz Türkçeye sadece.

February 3, 2014

sonerkl

Burada da varsın

February 26, 2016

hatice929784

Ben sana inanıyorum

December 29, 2018

uur364830

Instagram adresin varsa verebilir misin seni ordan da takip edelim senin gibi bilgili insanlari bulamiyoruz

May 22, 2019

SelinNehirgmsdl

Hayır she kız demek değildir girl kız demektir. She kızlar üzerinde sadece o demektir. Yardımcı olabildiysem sevindim. Ben selinnehir

September 19, 2014

zeybilteo

She o demek, kız değil.

June 8, 2018

ImSoSorry

Çok seversen gider tabi :/

December 4, 2014

MustafaAyd19960

Fenaa

January 9, 2016

Beyza955322

Bir üzüldüm falan

July 24, 2016

AyselAzimo

Evet

August 4, 2016

seco683727

Goes dan başka her şeyi söylüyor.

April 30, 2016

remPolat1

Girls diye duydum -.-

August 25, 2016

hamzankara

Yak reiz yak

December 3, 2016

Sena439336

Be dertli uygulamaymış

September 4, 2017

h.beyzatekeli

Buraya biraz daha cümle hakkında yardımcı olabilecek yorumlar yazın lütfen.

June 4, 2018

OsmanKILIL

Vay be demek gidiyorsun:\

October 21, 2018

omeralp_

Aga beee

December 9, 2018

OkanSimsek

Neden go degil goes kullaniyorz .s

July 23, 2014

AliTaskoparan

Geniş zamanda 3. tekil şahıslar (she/he/it) için kullanılan fiillerin sonuna "-s" takısı gelir.

August 2, 2014

mrs.nobody

Cunku fiile "s" takisi gelmesi lazim mesela run yerine runs gibi go fiilinde ise "s" takisi goes sekline cevirmis

December 15, 2014

turuncuyututunca

Anlatilan sahsin tekil oldugunu belirtebilmek icin fiile gore regular(duzenli fiil ) veye irregular(duzensiz fiil ) olusuna gore "-s, -es, ies" takilarindan biri getirilir. He she it icin takilar gelir ken i, you , we , they icin gelmez. You zamirine de hem sen tekili hem de siz cogulu anlamini tasidigi ucin gelmez. Bu ara da i (ben)zamiri de tekil ona neden getiremiyoruz diyeceksiniz ben neyapayim kurallar oyle

May 13, 2016

hayrimayri

Ne kadar guzel bi cumle

August 19, 2014

YusufCem2

Bunun neresi guzel

September 4, 2015

smailUynk

Cümledeki etkilendim

November 30, 2017

Rana886894
March 14, 2018

mert551890

Buney ya

March 16, 2018

Basak285968

Ve o gider....

May 13, 2018

saalkan1

Giden gitmiştir

July 20, 2018

Anixjayo

O Da Mı Gitti ? :')

July 25, 2018

muratcan917565

Ve o gider arkasına bile bakmadan duygulandım aq

August 7, 2018

AlparslanF2

Aga beeee

August 28, 2018

Burcin932339

:D

September 3, 2018

ArubisMan

AGA BEEE YAK YAK

October 5, 2018

zlem851732

Belki ingiliz sevgilimiz terkederse diye cepte dursun :)

October 28, 2018

hatice929784

Gkdifkg

December 29, 2018

Nisa710364

Giden kişi:la markete gidip gelcem amma abarttın ha!

February 3, 2019

Serpil115430

aga be

March 19, 2019

ParticianoFer

Let the wind carry you home blackbird fly away

March 26, 2019

SalihAmel

Gitti dimi lan gitti arkasında bakmadan gitti

May 17, 2019

pearl832768

her kadin gibi

May 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.