1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "And she goes."

"And she goes."

Çeviri:Ve o gider.

February 3, 2014

45 Yorum


zutkuyilmaz

And behlul goes :))) ve behlul kacar


eyAdana

Yak sigaraları.


[aktif olmayan kullanıcı]

    Cümle tek benimi bir değişik yaptı?


sonerkl

    Arkasına bile bakmaz!


sekizkarakter

    Burada, "ve kiz gider" seklinde ceviri yaptigimizda da sonucun dogru olmasi gerekmiyor mu? Hem "O", hem de "Kiz" diye cevirebiliyor olmamiz gerekiyor diye dusundum. Yoksa 3. tekil sahis bildiriminde "kiz/oglan/adam/kadin" seklinde mi dusunmem gerekiyor ?


Selcen_Ozturk

    Hayır, she dişi bir "o" yu belirtse de "kız" vs diye çeviremeyiz. Sadece Türkçede "o" dediğimizde cinsiyet belirtemeyiz o kadar. she dediğimiz şey minik bir kız bebek de olabilir, babaanneniz de hatta bir gemi bile olabilir. he, she, it'i o diye çevirebiliriz Türkçeye sadece.


sonerkl

    Burada da varsın


hatice929784

    Ben sana inanıyorum


uur364830

    Instagram adresin varsa verebilir misin seni ordan da takip edelim senin gibi bilgili insanlari bulamiyoruz


SelinNehirgmsdl

    Hayır she kız demek değildir girl kız demektir. She kızlar üzerinde sadece o demektir. Yardımcı olabildiysem sevindim. Ben selinnehir


ImSoSorry

    Çok seversen gider tabi :/


Beyza955322

    Bir üzüldüm falan


seco683727

    Goes dan başka her şeyi söylüyor.


h.beyza.

    Buraya biraz daha cümle hakkında yardımcı olabilecek yorumlar yazın lütfen.


ParticianoFer

    Let the wind carry you home blackbird fly away


remPolat1

    Girls diye duydum -.-


yiitmer7

    beyler cok büyük bi bag buldum ilk önce söyleme tuşuna basıyorsunuz sonra hanj ne dediğini tekrar dinlemek için bi buton varya ona tikliyorsunuz oda sizin sesiniz sanip doğru diye geçiyor


OsmanKILIL

    Vay be demek gidiyorsun:\


Sena439336

    Be dertli uygulamaymış


Anixjayo

    O Da Mı Gitti ? :')


ridvanerden

    Belki ingiliz sevgilimiz terkederse diye cepte dursun :)


Nisa710364

    Giden kişi:la markete gidip gelcem amma abarttın ha!


llrydqq

    And the man waits


llrydqq

    And the man waits


JonSnow536974

    Dualingo gmleri aşık olunca temsilli


-SAFURA-

    Aga bee yakın sigaraları


gser1

    fonda Hadise 'küçük bir yol' çalınırken oldu mu bu cümle şimdi..:(


Selcan399820

    Kimler gitmedi ki Bee


cordelianur

    And she goes again, the morning is the same

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.