1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The woman eats a sandwich."

"The woman eats a sandwich."

Çeviri:Kadın bir sandviç yer.

February 3, 2014

42 Yorum


oguzhazir

kadınlar demediğini nereden anlıyoruz ? woman , women


Erdem81

"eats" diyor. Buradan tekil olduğunu anlayabilirsin. :)


Melek807548

The women diyo ama kadınlar olmazmı


luiza81607

Aynı men man gibi men diyince adamlar man diyince adam oluyor yani women diyincede kadınlar


MinberYlma

Woman kadın Women kadınlar yani cogul


nezir_12300

Women olsaydı eat olurdu


mer966639

Ona sen karar ver


dilan206981

Neden eatS? S takısı neden var?


nilsu244704

çünkü tek bir kişi olduğu için:)


MinberYlma

He she it de eats gelir


muammerak

Eats s almasi woman (3.tekil sahis) olmasindan mi.


muhammed2525

Yaziyorum ama sadece tekil sahis sorunu oluyo


VeyselCele

A woman bir kadın, the women kadınlar. Bu şekilde anlayabilirsin


MWoede

the woman diyemiyor muyuz ? bazı yerlerde vardı sanki ?


KaanDnmeza

bayan bir sandviç yer dedim kabul etmedi. bayan kelimesi hatalı diyor


dilan206981

Bayan ilr kadın eş anlamlı değildir.


MmerveN

Sandwich yazdım sandviç diye düzeltiyor ne alak


sultanecem

Sesde bir anlaşılmazlık var


Zehra_Alpsoy

ya ilk başta çoğul istedi womans yazdım kabuletmedi şimdi kadınlar diyo womans yazdım bu ne yaa????


MinberYlma

Woman (kadın) women(kadınlar) demek her s cogul yapmaz


bahadrabi0

nası yapcaz bu soruyu


MspSweetel

:) HTZS6 külp kodu acaba gelir misiniz ? Hem eğlenmek için hem de dil öğrenmek için . Gelenlere çok teşekkür ederim :)


GayeSava

Kadın ya da kadınlar kelimesini karıştırıyor gibi geliyor bana


nilfer669864

Anlamadim kadin icin women yaziyorum yanlis cikiyor.(woman )woman yaziyom women cikiyo.znlamadim gitti


TeyfikKekl

Bu soru ne yaparsan yap yanlış vevap veriyor. Kadın bir sandviç yer diyorum yanlış tekrar geliyor kadımlar bir sandviç yerler yine yanlış cevap veriyor.


Nur153616

The woman digər sualda qadınlar olarak doğru götürülmüşdü ama


AslanKral20

Ben googleden çeviriye baktım kadın bir sandviç yiyor yzıyo yazdım yanlış dedi


gamzeuak1

"woman" ve "women" sözcükleri soykenirken dinlediğimiz zaman çoğul olma halini nasıl anlayabiliriz???


FahirSoukm1

A woman diye seslendiriyor. Ses çok net. Yanlış diye yanıltıyor


FahirSoukm1

Kesinlikle a woman diyor, the woman değil


Defne969267

Duolingo beni bi sal


soyluna852609

Türkçesini söylemiyceğiz ingilizcesini söylüyceğiz


ngiliscoyr

Tek kelime sandiviç sözünün nasıl yazıldığını unuttum ;)


vedat956682

Seslendirenler berbat. Bir yaramaz oğlan sesi var ki berbat ötesi. Daha önceki seslendirmeciler fazla ücret mi istiyorlardı da bu garip sesleri buldular acaba. Bu sesler uygulamadan soğuttu gerçekten. Korku filmi seslendirmecileri gibi! Selcen isimli kızım , lütfen ilgileniver bu durumla!...


vedat956682

Bu seslendirmecileri nerelerden buluyorsunuz böyle? Kulak tırmalayan sesleriyle uygulamadan nefret ettiren bu kriminal tipler yüzünden telefondan silmek zorundayım! Farklı uygulamaların seslendirenlerine ve iyi öğrenmek için gerekli telaffuza sahip seslere bakmanızı öneririm. Bu, ayrıca ,hizmet verdiğiniz alana ve kişilere saygınızın bir derecesi değil midir!...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.