Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I like Saturdays."

Çeviri:Ben cumartesilerden hoşlanırım.

4 yıl önce

44 Yorum


srknbydg1

Arada Türkçe de öğreniyoruz. :-)

3 yıl önce

Havin705591

Kulubume gel ve daha çok dil öğren Adı:Perfect Team Kodu:KZMKKX Şimdiden sağol:)))

6 ay önce

cevdetbektas

ben cumaertesilerini severim cümlesinin doğru kabul edilmesini istiyorum

3 yıl önce

fatma372249

aynen

10 ay önce

Dilay794989

Bence de

7 ay önce

Shine887597

Bende

2 ay önce

clalAltnda

Daha çok hoşlanma anlamındadır sevme kelimesinden ziyade

2 yıl önce

sawashian
sawashian

Bu yorumlar benim ufkumu açıyor.. :D

1 yıl önce

Meka1105

ben cumartelerini severim neden olmuyo?

1 yıl önce

HasanZorlu2

cumarte ?

1 yıl önce

K.Ceren

Hoşlanmak ve sevmek farklıdır ve like kın anlamı hoşlanmak

1 yıl önce

Dilay794989

I love Saturdays mi diyeceğiz?

7 ay önce

Havin705591

Kulübüme gelin Adım:Perfect Team Kod:KZMKKX Şimdiden sağol:)))

6 ay önce

Greenfairy0

çok normal bir cümle: Cumartesilerden hoşlanırım

3 ay önce

HanifeRent

"Ben cumartesiler hoşlanırım" olmuyor mu "den" nerden geldi . "den" gelebilmesi icin vir ek getirmemiz gerekmiyor mu

3 ay önce

BirglBalka

Cumartesilerden hoslanırım

1 yıl önce

MuhammetKa779812

Cumartesi günleri severim niye olmuyor

3 yıl önce

ozgurshahin

Türkçe bakımından yanlış "Cumartesi günleri severim" , düşük cümle ! "cumartesi günlerini veya gününü severim" olması gerekiyor

3 yıl önce

Berkan2434

haftada kac cumartesi varki

3 yıl önce

dirtclass

cumartesileri beğenirim yaptım olmadı

3 yıl önce

Sevda.Nr

Like ne gune duruyor?

3 yıl önce

annuki07

cumartesılerını severım yazdım yanlıs dedı. yorum uyelere aıt. haydı ,belkı

yanlıs olabılır dıye sozluge baktım ;LIke_sevmek hoslanmak begenmek yazıyor.

3 yıl önce

SenemHerdem

Sadece cumartesileri. Ni eki yok. zaten "Cumartesi-ler-i" olarak bir işaret eki var, ikiniciyi koyarsak anlam hatası olur. Sanırsam böyle :)

3 yıl önce

umuttanin

"Cumartesilerini severim" dedim. Yanlış çıktı. Şekilsiniz ya hıamınaaa

3 yıl önce

ada324843

Hey allam ya

1 yıl önce

FuckirAdam

Sesli soruda sıkıntı var

11 ay önce

EnesGne1

cumartesini severim yanlış mı***

3 yıl önce

2duygu2

Malesef s takası onu çoğul yapıyor

3 yıl önce

2duygu2

Off ya s takasını görmedim ben cumartesinden hoşlanırım yazdım

3 yıl önce

EfeReyiz.

burda cumarteesileri olmaması gerekiyo tm es takısı getirilmiş ama burda kaç tane cumartesi var 1000000 mu bence anlamsız bir soru

3 yıl önce

azizi647

ben cumartelerini severim

2 yıl önce

keremhan77

Evet ben de...(en sevdim gün Cumartesi'dir...çarşı , pazar..herkes dışarda..)

2 yıl önce

iremBeyzan

Like ne damla

2 yıl önce

Shahrazad26

What function does "dan" serve here?

1 yıl önce

SedatKlc

hoşlanmak takes -den/-dan on the object.

you should memorize it as '-den hoşlanmak'

1 yıl önce

ERAFX

"Cumartesilerini severim." şeklinde bir çeviri yaparsak Türkçe'yi de yanlış bildiğimiz anlamınamı gelir bu durum?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

biraz :) "Cumartesileri severim." olur, ""Cumartesilerini severim." yanlış.

4 yıl önce

ERAFX

thank you for your correction :) I mean , I 'm really bad at writing in Turkish but I can fly when I Speak .. :)

4 yıl önce

ulucugur

cumartesilerini severim olmaz mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

asagida da yazdigim gibi Türkcede böyle bir kullanim yanlis

4 yıl önce

ulucugur

teşekkürler.

4 yıl önce

HandeSude

Hayir biz Türkçe'de cogunlukla boyle kullaniriz

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yanlış bir şeyi sıklıkla kullanmanız onu doğru yapmaz

3 yıl önce

icozses

cumartesileri severim doğru yanıt sa eğer, esasen denilmek istenen cumartesi günlerinden kasıt cumartesilerini olmalıdır. çünkü cumartesileri severim demek Türkçe de ben cumartesi günleri sevmeye müsaitim demek gibi anlaşılmaktadır esasen.

4 yıl önce