"A gyerek"

Fordítás:The child

4 éve

31 hozzászólás


abika12

a kid miért nem jó?

4 éve

esh.ti

Aszm nemet de nem bizti

4 éve

Jancsovics5

A Kind a német szó!

1 éve

marga.11

Mert az német

4 éve

RittJz

Nem. A Kind a német. A Kid ugyanúgy angol.

1 éve

bpeti06

igen

3 éve

kata680404

MI A NÉMET sz...r van itt

2 éve

bpeti06

mert "child".

3 éve

lau664268

?

3 éve

steveweider84

Nemetul Das Kind lenne...

4 éve

Beacska2005

Onnan eredt ez a szó

3 éve

armin83907

A kid angol opsz

2 éve

EnikHalsz

Abika12 Nekem elfogadta a kid-et

2 éve

Angi342669

De a children mért nem jó?!

1 éve

ErzsbetKis12

Mert az többes szám (gyerekek)

1 éve

Eszesva1

De eddig a gyakorlàsba aszt tanultuk hogy child és nem kid.

1 éve

AttilaNagy500866

Mert az kolyok

3 éve

panni474771

Vagyis nem eggyertelmu

3 éve

kaizermate

Igen a kid az német.

2 éve

Tomiboli

Non :*)

3 éve

Dorkusz1

A kid azért mert The kid a helyes

3 éve

St.Eunika

haliho' a helyes ......................a gyerek.........................nagyon konnyu

3 éve

panni474771

Nwm eggyertelmu

3 éve

panni474771

???????

3 éve

panni474771

Haa?

3 éve

lau664268

A kid az jo helyes

3 éve

lau664268

Jo

3 éve

Timi914860

Mert nem azt mondta,hanem hogy child írás gyakorlás a lényeg,hogy tudd pl ,hogy ch-val írja

2 éve

BereczkiGb1

Soha se érrtettem:D

2 éve

szakaltomi

Azt hogy The azt miért ejti néha Vá-nak?köszi

3 éve

kata680404

?

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.