"Agyerek"

Fordítás:The child

4 éve

13 hozzászólás


abika12

a kid miért nem jó?

4 éve

esh.ti

Aszm nemet de nem bizti

4 éve

Jancsovics5

A Kind a német szó!

1 éve

marga.11

Mert az német

3 éve

bpeti06

igen

3 éve

RittJz

Nem. A Kind a német. A Kid ugyanúgy angol.

1 éve

steveweider84

Nemetul Das Kind lenne...

3 éve

armin83907

A kid angol opsz

2 éve

EnikHalsz

Abika12 Nekem elfogadta a kid-et

2 éve

Angi342669

De a children mért nem jó?!

1 éve

ErzsbetKis12

Mert az többes szám (gyerekek)

11 hónapja

kaizermate

Igen a kid az német.

2 éve

Eszesva1

De eddig a gyakorlàsba aszt tanultuk hogy child és nem kid.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.