1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I eat the strawberry."

"I eat the strawberry."

Fordítás:Megeszem az epret.

February 3, 2014

21 hozzászólás


Tulipacs19

'Én epret eszem' a helyes megoldás, szerintem.

February 3, 2014

koszeggy

Akkor az lenne, hogy "I eat (a) strawberry". A határozott névelő miatt "Az epret eszem"/"Megeszem az epret" helyesebb

February 23, 2014

KuharJanos

Az "I'm eating strawberry" lenne, mert magyarban is folyamatos jelenben értendő, ha így mondod.

September 8, 2015

Mria765616

February 2, 2019

csehpityke

hüle angol nem ismeri a szamócát...

March 9, 2014

AlmaKiss

Te meg a ,,Magyar Helyesírás Szabályai" c. könyvet.

October 14, 2014

KrisztikeO

Meg eszem az epret

September 11, 2016

pityputy84

"epret eszem" is szerintem

February 4, 2014

petya1982

Akkor ne ide írj, hanem a hiba bejelentésénél pipáld ki az első lehetőséget. A készítők e-mailt küldenek, ha elfogadják a válszodat. Persze utólag már nem sokra mész vele, de legalább a későbbiekben ezt a választ is elfogadja majd a rendszer.

February 6, 2014

pityputy84

jelenteni is szoktam, nem csak itt teszem közzé. :)

August 4, 2014

huberjanos

Szerintem az eper szinonímája a szamóca. Hm?

February 9, 2014

david.szab

Az epernek van két fajtája a földieper és a faeper. Az erdei szamóca az jóval kissebbre nő meg mint a földieper és jóval édesebb is nála.

February 18, 2014

Katixd

Igen kb.:)

February 21, 2014

attila.mes

Az epernek még nézz utána , több fajta van nem kettő , és a szamóca sem csak eper ! A faeper ahogy hivtad lehet fehér vagy fekete és az eperfán nő és érik , a szamóca vagy Földieper lehet erdei van nemesitett , de van még más alfaja is .

January 17, 2015

attila.mes

mulberry = eper , eperfa strawberry = szamóca google képeket is mutat róluk !

January 17, 2015

KittiHorv

Az nem jó hogy én eszem egy epret???

August 15, 2014

pityputy84

i eat an strawberry amit te mondasz. a the nyomatékosítja meg,hogy az epret

August 15, 2014

AlmaKiss

Az nem ,,an", hanem a. Ha a szó mássalhangzóval kezdődik, simán a van ott, és ö-nek mondjuk. Ha viszont magánhangzó van a szó kezdetén, an-t mondunk, és ön-nek ejtjük. Olyan ez, mint a magyarban az ,,a" meg az ,,az".

Pistike nagyon szereti A SZamócát.

Pistike nagyon szereti AZ Epret.

Így könnyen meg lehet állapítani, mikor kell ,,a" és mikor kell ,,an".

October 14, 2014

pityputy84

csak véletlen elütés volt, de mindig jól jön az ismétlés, és az újonnan érkezőknek is hasznos lehet. persze van kivétel, ugye an hour , de az más történet :)

October 14, 2014

GyrgyMth

Epret eszem nem elfogadott but why?

January 24, 2019

GaraiHuba1

Epret eszem

May 28, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.