"I eat the strawberry."

Fordítás:Megeszem az epret.

4 éve

18 hozzászólás


Tulipacs19

'Én epret eszem' a helyes megoldás, szerintem.

4 éve

koszeggy
koszeggy

Akkor az lenne, hogy "I eat (a) strawberry". A határozott névelő miatt "Az epret eszem"/"Megeszem az epret" helyesebb

4 éve

KuharJanos

Az "I'm eating strawberry" lenne, mert magyarban is folyamatos jelenben értendő, ha így mondod.

3 éve

csehpityke

hüle angol nem ismeri a szamócát...

4 éve

AlmaKiss

Te meg a ,,Magyar Helyesírás Szabályai" c. könyvet.

4 éve

KrisztikeO

Meg eszem az epret

2 éve

pityputy84

"epret eszem" is szerintem

4 éve

petya1982

Akkor ne ide írj, hanem a hiba bejelentésénél pipáld ki az első lehetőséget. A készítők e-mailt küldenek, ha elfogadják a válszodat. Persze utólag már nem sokra mész vele, de legalább a későbbiekben ezt a választ is elfogadja majd a rendszer.

4 éve

pityputy84

jelenteni is szoktam, nem csak itt teszem közzé. :)

4 éve

huberjanos

Szerintem az eper szinonímája a szamóca. Hm?

4 éve

david.szab

Az epernek van két fajtája a földieper és a faeper. Az erdei szamóca az jóval kissebbre nő meg mint a földieper és jóval édesebb is nála.

4 éve

Katixd

Igen kb.:)

4 éve

attila.mes

Az epernek még nézz utána , több fajta van nem kettő , és a szamóca sem csak eper ! A faeper ahogy hivtad lehet fehér vagy fekete és az eperfán nő és érik , a szamóca vagy Földieper lehet erdei van nemesitett , de van még más alfaja is .

3 éve

attila.mes

mulberry = eper , eperfa strawberry = szamóca google képeket is mutat róluk !

3 éve

KittiHorv

Az nem jó hogy én eszem egy epret???

4 éve

pityputy84

i eat an strawberry amit te mondasz. a the nyomatékosítja meg,hogy az epret

4 éve

AlmaKiss

Az nem ,,an", hanem a. Ha a szó mássalhangzóval kezdődik, simán a van ott, és ö-nek mondjuk. Ha viszont magánhangzó van a szó kezdetén, an-t mondunk, és ön-nek ejtjük. Olyan ez, mint a magyarban az ,,a" meg az ,,az".

Pistike nagyon szereti A SZamócát.

Pistike nagyon szereti AZ Epret.

Így könnyen meg lehet állapítani, mikor kell ,,a" és mikor kell ,,an".

4 éve

pityputy84

csak véletlen elütés volt, de mindig jól jön az ismétlés, és az újonnan érkezőknek is hasznos lehet. persze van kivétel, ugye an hour , de az más történet :)

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.