1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun bir hayvanı var."

"Onun bir hayvanı var."

Çeviri:She has an animal.

February 3, 2014

51 Yorum


SeismicWave

bu tarz sorularda hata var. he /she fark etmiyor hangisini seçersek seçelim hatalı sayıyor. Neden?


egeli_ogrenci

İkisini de seçiceksin ondan !


rezzakrezzak

Cansız bir varlığın ya da bir hayvanın hayvan sahibi olması mümkün değil. Yanlış bir soru


serdaro81

Belki erkek mi kız mı bilinmiyor...bilmediğin zaman it kullan bu gerçekte de böyle.ingilizler de bilmediği zaman it kullanıyor bunun en iyi örneği böyle...mesela kapı çaldığında da ingilizler kim o? Yu böye der:

Who is it=kim o?


ferdi48130

Sahip olan insan bence ( onun) diyor yani he yada she has an animal.


grhnckmk

belki bir ütopik film izliyorsun ve orada bir cansız nesnenin hayvanı var...


skynorth

"she" yada "he" o anlamına gelmiyormu, cümlede " onun " öznesi var ama ? onun her, his, its diye biliyorum ben, burda bu cümleyi tercüme edince, yani "she has an animal" " onda bir hayvan var" olmazmı, yardımcı olursanız sevinirim ;) teşekkürler


ferdi48130

He yada she nin yanına has gelince onun oluyor. I ben demek. My benim demek I have de benim demek oluyor.


MehmetAliE3

have/has ve have got/has got arasında bir fark varmı çeviri olarak ikisi de sahiplik anlamında ama kullanımda bir fark var mı


Selcen_Ozturk

have got ı sadece Ingilizle kullanır, Amerikada kullanılmaz. onun dışında aynı


Murat478789

Has a animal'ı kabul etmiyor illa has 1 animal olacak diyoor lüften şuna bakın


Selcen_Ozturk

a değil an olacak animal a ile başladığından


Murat478789

Aaaaaa ama 1 yerine an gösterseydi bari sorunu anlardık


doktorosman

Onun bir hayvanı var /neden ıt has an animal cevabını da kabul ediyor


yatahaze85

Cok soylenenin ve bilinenin aksine "it" cinsiyeti bilinmeyen hersey de kullanilabilir.


tetik03

kardes yukaridaki yorumlarda bahsetmisler o konudan bu cumlelerde turkce soylenirken onun bunun sunun diyoruz ama ingilizler fln o bu su diyor


fadimm

Have ile has arasındaki fark nedir ? ( he have an animal ) niye yanlış ?


serdaro81

Have birden fazla kişilerde (they, we, Ali ve ayşe gibi) kullanılır.buna sadece I ve you hariçtir.ama tek kişilerde have kalimesi -s takısı alır ve has olur.örneğin:

He has an animal=tek kişi olduğu için "has"

We have an animal=çok kişi olduğu için "have"

My father has an animal=tek kişi olduğu için "has"

His brother has an animal=tek kişi olduğu için "has"

They have an animal=çok kişi olduğu için "have"

You have an animal=tek kişi ama I ve you hariç demiştik bundan dolayı "have"

I have an animal=tek kişi ama I ve you hariç demiştik bundan dolayı "have"

Ali ve Ayşe have an animal=birden çok kişi olduğu için "have"

My parents have an animal=parents çoğul olduğu için "have"

My parent has an animal=parent tekil olduğundan "has"

Parent=ebeveyn


SefaSawur

Have bildigim kadariyla i you we they icin has he she it icin kullaniliyor


zuemray

she has an animal onun bir hayvani var anlamindadir. it has an animal olmaz.


OnatErtin

"She has an animal" yaptım ama "it has an animal" ıda seçmem gerekiyomuş. It cansız ve hayvanlarda kullanılmıyormuydu?? Bir nesnenin yada hayvanın nasıl hayvanı olabilir ki??


HerifinTeki

Tartışmayı fethettin :D :)


HerifinTeki

Facebook'un varsa verebilir misin linkini?


HerifinTeki

Arkadaşım google translate diye bir şey var :)


Weeaboosour

Bu soru çeldirici değil mi yahu? "It has an animal" cümlesi de aynı kapıya çıkıyor.


mustafaoztekin

Mantık hatası var it hatalı he veya she olmalı özne


alperkaya5

Arkadaslar neden hayvan(i) var derken the kullanilmadi


Vedattekat

She has one animal. Neden demedik?


ferdi48130

nesnenin bir tane olduğunu başına a ve an getirerek yapıyoruz. An animal bir hayvan demek.


heyoooooi

Offff yanlis sayiyo


Lumi84

Neden got geldi?


Whiskeyice

Arkadaş bu soruda demişki, he - she hangisini secersek secelim yanlış diyor. birisi de demişki, ikisini de seçeceksin. ikisini de seçen arkadaş bunu nasıl yapıyorsun yazarmısın ? cümlenin seçmeli cevabı yok, türkçesini ingilizceye ceviriyorsun. he olarakta cevirsen yanlış diyor, she olarakta cevirsen yanlış diyor. cevap bölümün de ise, "he has an animal" ve "she has an animal" yazıyor. ben "he has an animal " dedim, yanlış dedi, başka bir arkadaş ta "she has an animal" demiş, ona da yanlış diyor. neyse sakinim :)


Whiskeyice

google translate ' ten bakanlar pet'i buldu :D


Whiskeyice

"he has 1 animal" olcakmış. ben "HE HAS A ANİMAL" yazmışım. GAVURUN DİLİ...


atmaca212001

A animal dedim 1 animal diyor OHA yani


BUGRA3737

HATALI DEĞİL Mİ KATILANLAR


ErayBetlSk

Hiç bir cevabı kabul etmiyor konuşarak yaptıklarımızda


yoda840852

A kabul etmiyor sacmaluk


LKERBABEKZ

Sayi cumle icerisinde nasil rakamla yazilir


musaglr3

bencede soruda bi hata var


Melisa2004lucy

Burda kız mı erkek mi belirtilmemiş


betul6274

He is a animal yaziyorum ama pet diye duzelttigi icin yanlis oluyor. O zaman evcil hayvani diyin kardesim türküz biz. Dilimiz genis biz napalim


SenaChan

a yada 1 ne fark eder ?


slakl

she he ne fark eder ki?


CanerErder

Arkadaşlar an animal olacak , a animal hatalı olduğundan dolayı olmuyir. Ünlü bile başlayan bi kelimeden önce tekliği ifade edeceksek -a değil -an koymamız gerek .

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.