Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun bir hayvanı var."

Çeviri:She has an animal.

4 yıl önce

49 Yorum


SeismicWave

bu tarz sorularda hata var. he /she fark etmiyor hangisini seçersek seçelim hatalı sayıyor. Neden?

4 yıl önce

egeli_ogrenci

İkisini de seçiceksin ondan !

3 yıl önce

rezzakrezzak

Cansız bir varlığın ya da bir hayvanın hayvan sahibi olması mümkün değil. Yanlış bir soru

3 yıl önce

serdaro81

Belki erkek mi kız mı bilinmiyor...bilmediğin zaman it kullan bu gerçekte de böyle.ingilizler de bilmediği zaman it kullanıyor bunun en iyi örneği böyle...mesela kapı çaldığında da ingilizler kim o? Yu böye der:

Who is it=kim o?

2 yıl önce

izebella2

Vaay iyimiş

2 yıl önce

ferdi48130

Sahip olan insan bence ( onun) diyor yani he yada she has an animal.

2 yıl önce

skynorth

"she" yada "he" o anlamına gelmiyormu, cümlede " onun " öznesi var ama ? onun her, his, its diye biliyorum ben, burda bu cümleyi tercüme edince, yani "she has an animal" " onda bir hayvan var" olmazmı, yardımcı olursanız sevinirim ;) teşekkürler

4 yıl önce

ferdi48130

He yada she nin yanına has gelince onun oluyor. I ben demek. My benim demek I have de benim demek oluyor.

2 yıl önce

MehmetAliE3

have/has ve have got/has got arasında bir fark varmı çeviri olarak ikisi de sahiplik anlamında ama kullanımda bir fark var mı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

have got ı sadece Ingilizle kullanır, Amerikada kullanılmaz. onun dışında aynı

4 yıl önce

Murat478789

Has a animal'ı kabul etmiyor illa has 1 animal olacak diyoor lüften şuna bakın

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

a değil an olacak animal a ile başladığından

2 yıl önce

Murat478789

Aaaaaa ama 1 yerine an gösterseydi bari sorunu anlardık

2 yıl önce

MehmetAliE3

teşekkürler

4 yıl önce

doktorosman

Onun bir hayvanı var /neden ıt has an animal cevabını da kabul ediyor

3 yıl önce

yatahaze85

Cok soylenenin ve bilinenin aksine "it" cinsiyeti bilinmeyen hersey de kullanilabilir.

3 yıl önce

tetik03

kardes yukaridaki yorumlarda bahsetmisler o konudan bu cumlelerde turkce soylenirken onun bunun sunun diyoruz ama ingilizler fln o bu su diyor

4 yıl önce

fadimm

Have ile has arasındaki fark nedir ? ( he have an animal ) niye yanlış ?

4 yıl önce

serdaro81

Have birden fazla kişilerde (they, we, Ali ve ayşe gibi) kullanılır.buna sadece I ve you hariçtir.ama tek kişilerde have kalimesi -s takısı alır ve has olur.örneğin:

He has an animal=tek kişi olduğu için "has"

We have an animal=çok kişi olduğu için "have"

My father has an animal=tek kişi olduğu için "has"

His brother has an animal=tek kişi olduğu için "has"

They have an animal=çok kişi olduğu için "have"

You have an animal=tek kişi ama I ve you hariç demiştik bundan dolayı "have"

I have an animal=tek kişi ama I ve you hariç demiştik bundan dolayı "have"

Ali ve Ayşe have an animal=birden çok kişi olduğu için "have"

My parents have an animal=parents çoğul olduğu için "have"

My parent has an animal=parent tekil olduğundan "has"

Parent=ebeveyn

2 yıl önce

SefaSawur

Have bildigim kadariyla i you we they icin has he she it icin kullaniliyor

3 yıl önce

zuemray

she has an animal onun bir hayvani var anlamindadir. it has an animal olmaz.

3 yıl önce

OnatErtin

"She has an animal" yaptım ama "it has an animal" ıda seçmem gerekiyomuş. It cansız ve hayvanlarda kullanılmıyormuydu?? Bir nesnenin yada hayvanın nasıl hayvanı olabilir ki??

3 yıl önce

yldrmshn

Pet ne dmek

3 yıl önce

serdaro81

Evcil hayvan

2 yıl önce

TirrekJojuk
TirrekJojuk

Tartışmayı fethettin :D :)

2 yıl önce

TirrekJojuk
TirrekJojuk

Facebook'un varsa verebilir misin linkini?

2 yıl önce

TirrekJojuk
TirrekJojuk

Arkadaşım google translate diye bir şey var :)

2 yıl önce

Weeaboosour

Bu soru çeldirici değil mi yahu? "It has an animal" cümlesi de aynı kapıya çıkıyor.

3 yıl önce

mustafaoztekin

Mantık hatası var it hatalı he veya she olmalı özne

3 yıl önce

alperkaya5

Arkadaslar neden hayvan(i) var derken the kullanilmadi

3 yıl önce

Vedattekat

She has one animal. Neden demedik?

3 yıl önce

ferdi48130

nesnenin bir tane olduğunu başına a ve an getirerek yapıyoruz. An animal bir hayvan demek.

2 yıl önce

heyoooooi

Offff yanlis sayiyo

3 yıl önce

Lumi84
Lumi84

Neden got geldi?

3 yıl önce

Whiskeyice

Arkadaş bu soruda demişki, he - she hangisini secersek secelim yanlış diyor. birisi de demişki, ikisini de seçeceksin. ikisini de seçen arkadaş bunu nasıl yapıyorsun yazarmısın ? cümlenin seçmeli cevabı yok, türkçesini ingilizceye ceviriyorsun. he olarakta cevirsen yanlış diyor, she olarakta cevirsen yanlış diyor. cevap bölümün de ise, "he has an animal" ve "she has an animal" yazıyor. ben "he has an animal " dedim, yanlış dedi, başka bir arkadaş ta "she has an animal" demiş, ona da yanlış diyor. neyse sakinim :)

2 yıl önce

Whiskeyice

google translate ' ten bakanlar pet'i buldu :D

2 yıl önce

Whiskeyice

"he has 1 animal" olcakmış. ben "HE HAS A ANİMAL" yazmışım. GAVURUN DİLİ...

2 yıl önce

atmaca212001

A animal dedim 1 animal diyor OHA yani

2 yıl önce

BUGRA3737

HATALI DEĞİL Mİ KATILANLAR

2 yıl önce

ErayBetlSk

Hiç bir cevabı kabul etmiyor konuşarak yaptıklarımızda

2 yıl önce

yoda840852

A kabul etmiyor sacmaluk

2 yıl önce

LKERBABEKZ

Sayi cumle icerisinde nasil rakamla yazilir

2 yıl önce

musaglr3

bencede soruda bi hata var

2 yıl önce

Melisa2004lucy

Burda kız mı erkek mi belirtilmemiş

2 yıl önce

betul6274

He is a animal yaziyorum ama pet diye duzelttigi icin yanlis oluyor. O zaman evcil hayvani diyin kardesim türküz biz. Dilimiz genis biz napalim

2 yıl önce

SenaChan

a yada 1 ne fark eder ?

2 yıl önce

slakl

she he ne fark eder ki?

1 yıl önce

CanerErder

Arkadaşlar an animal olacak , a animal hatalı olduğundan dolayı olmuyir. Ünlü bile başlayan bi kelimeden önce tekliği ifade edeceksek -a değil -an koymamız gerek .

7 ay önce