1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am the woman."

"I am the woman."

Fordítás:Én vagyok a nő.

February 3, 2014

7 hozzászólás


KristfJni

(nő vagyok ) az miért nem jó ?


BlintFirle

Mert a the- vel nyomatékosítja hogy A nő vagyok


Edina927325

En is azt irtam.El kene fogadnia szerintem ez is helyes valasz


PeBarbie

Mert ott van az, hogy THE.


bogdanlucalufi

am ja elég rossz hogy nem fogadja el hogy nő vagyok


tuimre

Azt hittem azért nem fogadja el, mert én pedig A férfi vagyok! ;-)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.