"Iamthewoman."

Fordítás:Én vagyok a nő.

4 éve

6 hozzászólás


KristfJni

(nő vagyok ) az miért nem jó ?

4 éve

BlintFirle

Mert a the- vel nyomatékosítja hogy A nő vagyok

9 hónapja

Edina927325

En is azt irtam.El kene fogadnia szerintem ez is helyes valasz

9 hónapja

PeBarbie

Mert ott van az, hogy THE.

4 éve

bogdanlucalufi

am ja elég rossz hogy nem fogadja el hogy nő vagyok

4 éve

tuimre
tuimre

Azt hittem azért nem fogadja el, mert én pedig A férfi vagyok! ;-)

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.