A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I am the woman."

Fordítás:Én vagyok a nő.

4 éve

7 hozzászólás


KristfJni

(nő vagyok ) az miért nem jó ?

4 éve

Edina927325

En is azt irtam.El kene fogadnia szerintem ez is helyes valasz

4 hónapja

BlintFirle

Mert a the- vel nyomatékosítja hogy A nő vagyok

4 hónapja

bogdanlucalufi

am ja elég rossz hogy nem fogadja el hogy nő vagyok

4 éve

tuimre
tuimre

Azt hittem azért nem fogadja el, mert én pedig A férfi vagyok! ;-)

4 hónapja

PeBarbie

Mert ott van az, hogy THE.

4 éve

cuki50

az " asszony" helytelen a nő helyett

4 éve