1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am the woman."

"I am the woman."

Fordítás:Én vagyok a nő.

February 3, 2014

9 hozzászólás


KristfJni

(nő vagyok ) az miért nem jó ?


BlintFirle

Mert a the- vel nyomatékosítja hogy A nő vagyok


Denes858662

I am A woman - 'én EGY nő vagyok' avagy csak 'nő vagyok' (egy a sok közül), határozatlan névelő. I am THE woman - én vagyok az a bizonyos nő (az egyetlen). Itt határozott névelő szerepel.


Edina927325

En is azt irtam.El kene fogadnia szerintem ez is helyes valasz


PeBarbie

Mert ott van az, hogy THE.


Night_Wolf2020

De nem hejes így a mondat


Att-ila

"hejes"--> ez se jó szerintem ;)


Robert294093

Ez miért nem jó válasz?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.