"She runs."

Fordítás:Fut.

February 3, 2014

21 hozzászólás


DiazYello57

azért runs mert e/3 s ragot kap


sg135797

a "run" magyar jelentése nemcsak a "fut", hanem a "szalad" szó is. Fut, szalad - szinonimák.


ELLA211

Szalad. Miért nem jó?


keep2000

Mert még nem küldted be :-)


OMG.WTF

Mert a rohan az inkabba a "rush"...mert azert a fut az lassabb tempo mint a rohan


pumazsu

én v betünek értettem az első betűt.


Mary845525

Én úgy hallom, hogy she want.Romlik a hallásom?


BabaNZ

De itt nem forditani kell!:-)


GlvlgyiAnn

Az ige csak akkor kap s-et ha E/3-ban használjuk.


Maminti.

Nem. Az "He runs away"


DaniGyuri

Ez így van, csak akkor nem kellene megadni a súgóban. :P


Serii25

A run az futni is nem?


-Redemption-

Az ő fut. Miért nem fogadja el ?


TthGbor966323

A futás úgy hangzik mint az írás angolul!


supernagyi

Elnézést kérek a Duoling - csapatátol a hosszu kihagyásért,ami családi okok miatt tortént.Koszonom a biztatást is ami serkentett a mielobbi tanulás ujrakezdéséhez
Foldváry Mary Spechtenhauserné


meszarosjeno

Egyes szám harmadik személy (ő)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.