"She runs."

Fordítás:Fut.

February 3, 2014

20 hozzászólás


DiazYello57

azért runs mert e/3 s ragot kap

February 13, 2015

sg135797

a "run" magyar jelentése nemcsak a "fut", hanem a "szalad" szó is. Fut, szalad - szinonimák.

February 3, 2014

ErzsbetRig

en is igy tudom

January 5, 2016

ELLA211

Szalad. Miért nem jó?

February 5, 2014

keep2000

Mert még nem küldted be :-)

February 7, 2014

OMG.WTF

Mert a rohan az inkabba a "rush"...mert azert a fut az lassabb tempo mint a rohan

May 9, 2015

pumazsu

én v betünek értettem az első betűt.

October 6, 2015

FehrAnna8

Én is....

March 19, 2019

BabaNZ

De itt nem forditani kell!:-)

February 10, 2014

GlvlgyiAnn

Az ige csak akkor kap s-et ha E/3-ban használjuk.

November 15, 2015

Henti1976

elfut nem jó?

March 4, 2016

Maminti.

Nem. Az "He runs away"

March 5, 2016

DaniGyuri

Ez így van, csak akkor nem kellene megadni a súgóban. :P

June 21, 2017

Serii25

A run az futni is nem?

April 12, 2016

ciobanuandrea1

run run

May 7, 2016

-Redemptio

Az ő fut. Miért nem fogadja el ?

April 29, 2017

TthGbor966323

A futás úgy hangzik mint az írás angolul!

May 8, 2017

supernagyi

Elnézést kérek a Duoling - csapatátol a hosszu kihagyásért,ami családi okok miatt tortént.Koszonom a biztatást is ami serkentett a mielobbi tanulás ujrakezdéséhez
Foldváry Mary Spechtenhauserné

January 26, 2018

ValiKardos

Mi az az E/3?

June 8, 2018

meszarosjeno

Egyes szám harmadik személy (ő)

May 13, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.