A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"She runs."

Fordítás:Fut.

0
4 éve

18 hozzászólás


DiazYello57

azért runs mert e/3 s ragot kap

9
Válasz3 éve

sg135797

a "run" magyar jelentése nemcsak a "fut", hanem a "szalad" szó is. Fut, szalad - szinonimák.

8
Válasz4 éve

ErzsbetRig

en is igy tudom

0
Válasz2 éve

ELLA211

Szalad. Miért nem jó?

7
Válasz4 éve

keep2000

Mert még nem küldted be :-)

5
Válasz4 éve

OMG.WTF

Mert a rohan az inkabba a "rush"...mert azert a fut az lassabb tempo mint a rohan

1
Válasz3 éve

BabaNZ

De itt nem forditani kell!:-)

0
Válasz4 éve

pumazsu

én v betünek értettem az első betűt.

0
Válasz2 éve

GlvlgyiAnn

Az ige csak akkor kap s-et ha E/3-ban használjuk.

0
Válasz2 éve

Henti1976

elfut nem jó?

0
Válasz2 éve

Maminti.
Maminti.

Nem. Az "He runs away"

0
Válasz2 éve

DaniGyuri

Ez így van, csak akkor nem kellene megadni a súgóban. :P

0
Válasz1 éve

barna03

A run az futni is nem?

0
Válasz2 éve

ciobanuandrea1

run run

0
Válasz2 éve

-Redemptio

Az ő fut. Miért nem fogadja el ?

0
Válasz1 éve

TthGbor966323

A futás úgy hangzik mint az írás angolul!

0
Válasz1 éve

supernagyi

Elnézést kérek a Duoling - csapatátol a hosszu kihagyásért,ami családi okok miatt tortént.Koszonom a biztatást is ami serkentett a mielobbi tanulás ujrakezdéséhez
Foldváry Mary Spechtenhauserné

0
Válasz6 hónapja

ValiKardos

Mi az az E/3?

0
Válasz2 hónapja