"Theywearpantsandshirts."

Tłumaczenie:Oni noszą spodnie i koszule.

2 lata temu

9 komentarzy


Zuzia904056
Zuzia904056

Do Patryk: pokazywało błąd, ponieważ w zdaniu, które trzeba przetłumaczyć jest "the wear pants and shirts". Odpowiedź to "oni noszą spodnie i koszule". A ty napisałeś "oni noszą spodnie i koszulę"- "koszula" napisałeś w liczbie pojedynczej, a powinno być w mnogiej. Wyraz "spodnie" nie ma l.poj. i l.mn. Mówi się "oni noszą spodnie" , "ja noszę spodnie". Rozumiesz? W zdaniu do przetłumaczenia słowo "koszula" (ang. Shirt) ma na końcu "s" czyli liczba mnoga.

Myślę że pomogłam i przepraszam, że zajęłam dużo miejsca...

Pozdrawiam

1 rok temu

NieWylogowanie

A jaką wpisujesz??

2 lata temu

Magda782964

Napisałam : Oni noszą majtki i koszulę i jest ok :/

1 rok temu

buskes76
buskes76

To też poprawne tłumaczenie!
raczej bardziej chodzi o to że i "pants" i "trousers" mają wiele znaczeń a "majtki" to najlepiej "panties, briefs, (ewentualnie też; pants),..."
A czysto slownikowo:
A) słownik en. na pl.;
pants - (1) spodnie, (2) kalesony, (2) majtki, (3) majtasy. /
trousers - (1) spodnie, (3) portki, (3) majtasy. //

B) słownik z pl. na en.;
spodnie - (1) trousers, (1) pants, (2) slacks, (2) breeches /
majtki - (1) panties, (1) briefs, (1) pants, (2) drawers, (3) pantaloons /
PS cyfra w nawiasie to bliskość tłumaczenia; (1) to najlepsze

2 miesiące temu

maupio1

To jest bardzo dziwne bo mi to nie wychodzi

1 rok temu

buskes76
buskes76

To zgłoś

2 miesiące temu

Martyna274951

Pants to spodnie

5 miesięcy temu

Marcin115351

Napisałem oni ubierają spodnie i koszule i zaliczyło.

1 rok temu

Adam110606

biedaki nie umieją wymawiać

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.