Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"They wear pants and shirts."

Tłumaczenie:Oni noszą spodnie i koszule.

2 lata temu

9 komentarzy


Zuzia904056
Zuzia904056

Do Patryk: pokazywało błąd, ponieważ w zdaniu, które trzeba przetłumaczyć jest "the wear pants and shirts". Odpowiedź to "oni noszą spodnie i koszule". A ty napisałeś "oni noszą spodnie i koszulę"- "koszula" napisałeś w liczbie pojedynczej, a powinno być w mnogiej. Wyraz "spodnie" nie ma l.poj. i l.mn. Mówi się "oni noszą spodnie" , "ja noszę spodnie". Rozumiesz? W zdaniu do przetłumaczenia słowo "koszula" (ang. Shirt) ma na końcu "s" czyli liczba mnoga.

Myślę że pomogłam i przepraszam, że zajęłam dużo miejsca...

Pozdrawiam

1 rok temu

NieWylogowanie

A jaką wpisujesz??

1 rok temu

Magda782964

Napisałam : Oni noszą majtki i koszulę i jest ok :/

1 rok temu

maupio1

To jest bardzo dziwne bo mi to nie wychodzi

10 miesięcy temu

Martyna274951
Martyna274951

Pants to spodnie

1 miesiąc temu

Marcin115351

Napisałem oni ubierają spodnie i koszule i zaliczyło.

1 rok temu

MichalAllMight

Kiedy jest wear a kiedy wears? Obydwa znaczą to samo? Czy to jest tak samo jak w przypadku our/ours w srodku i na koncu zdania?

2 miesiące temu

Martyna274951
Martyna274951

W 3 os. liczby pojedyńczej (he, she, it) dodaje się do czasowników końcówkę -s

1 miesiąc temu

MichalAllMight

I understood this already, but thanks for your support :)

1 miesiąc temu