"They wear pants and shirts."

Tłumaczenie:Oni noszą spodnie i koszule.

2 lata temu

22 komentarze


Zuzia904056
Zuzia904056

Do Patryk: pokazywało błąd, ponieważ w zdaniu, które trzeba przetłumaczyć jest "the wear pants and shirts". Odpowiedź to "oni noszą spodnie i koszule". A ty napisałeś "oni noszą spodnie i koszulę"- "koszula" napisałeś w liczbie pojedynczej, a powinno być w mnogiej. Wyraz "spodnie" nie ma l.poj. i l.mn. Mówi się "oni noszą spodnie" , "ja noszę spodnie". Rozumiesz? W zdaniu do przetłumaczenia słowo "koszula" (ang. Shirt) ma na końcu "s" czyli liczba mnoga.

Myślę że pomogłam i przepraszam, że zajęłam dużo miejsca...

Pozdrawiam

1 rok temu

NieWylogowanie

A jaką wpisujesz??

1 rok temu

Magda782964

Napisałam : Oni noszą majtki i koszulę i jest ok :/

1 rok temu

buskes76

To też poprawne tłumaczenie!
raczej bardziej chodzi o to że i "pants" i "trousers" mają wiele znaczeń a "majtki" to najlepiej "panties, briefs, (ewentualnie też; pants),..."
A czysto slownikowo:
A) słownik en. na pl.;
pants - (1) spodnie, (2) kalesony, (2) majtki, (3) majtasy. /
trousers - (1) spodnie, (3) portki, (3) majtasy. //

B) słownik z pl. na en.;
spodnie - (1) trousers, (1) pants, (2) slacks, (2) breeches /
majtki - (1) panties, (1) briefs, (1) pants, (2) drawers, (3) pantaloons /
PS cyfra w nawiasie to bliskość tłumaczenia; (1) to najlepsze

1 tydzień temu

maupio1

To jest bardzo dziwne bo mi to nie wychodzi

1 rok temu

buskes76

To zgłoś

1 tydzień temu

Martyna274951

Pants to spodnie

2 miesiące temu

Tomek54305

Pw×wwww he he he

1 rok temu

Marcin115351

Napisałem oni ubierają spodnie i koszule i zaliczyło.

1 rok temu

Olgapiewak

Mają jakiś błąd w systemie, bo moje "spodnie i koszule" (lm) zakwalifikował jako błąd. Poprawna odpowiedź identyczna jak moja... :)

1 rok temu

MichalAllMight

Kiedy jest wear a kiedy wears? Obydwa znaczą to samo? Czy to jest tak samo jak w przypadku our/ours w srodku i na koncu zdania?

3 miesiące temu

Martyna274951

W 3 os. liczby pojedyńczej (he, she, it) dodaje się do czasowników końcówkę -s

2 miesiące temu

MichalAllMight

I understood this already, but thanks for your support :)

2 miesiące temu

TadeuszKac2

Napisałem, Noszą spodnie I koszule. Jest OK.

1 rok temu

BeataKulesza

Wpisuje poprawna odpowiedź a program pokazuje błąd.

1 rok temu

maupio1

A co napisalas

1 rok temu

Patryk105291

Ja wpisałem Oni noszą spodnie i koszulę i również mam błąd

1 rok temu

Cobra2006

Ja miałem zwracaj uwage na akcent

1 rok temu

Olaf1234562

Lol

1 rok temu

Kubabr1

SŁABIAKI!!!!!!!!!!!!??????????

1 rok temu

Kubabr1

Tak jest SŁABIAKI!!!!!!!!!!!?????????

1 rok temu

TadeuszKac2

Wpisuje poprawnie, pokazuje błąd.

1 rok temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.