"Please, talk to me."

Fordítás:Kérlek, beszélj hozzám!

4 éve

14 hozzászólás


brutus01

A tell me a mondd el nekem, a talk to me beszélj hozzám magyarul.

4 éve

tosca93

Ez miért?

4 éve

gsziszi

Kifejezés. Talk to somebody beszél valakivel

4 éve

harzol

Szó szerint "Kérlek, beszélj nekem" lenne, de ilyen kontextusban a hozzám helyesebb.

4 éve

AlbertFetc

Elég kétséges nekem. A beszélj nekem inkább "speak to me" lenne. A talk inkább hosszabb beszélést azaz magyarul ebben a kontextusban már inkább beszélgetést jelent.

4 éve

P.Gabor

A rosszban keressük a jobbat.

4 éve

loori1
loori1

Mondd nekem! helyett a Mondd el nekem! a javított. Miért is?

4 éve

Devourer.

mi különbség van a tell me és a talk to me között?

4 éve

Maminti.
Maminti.

A tell = elmond, megmond. A talk = beszél, beszélget. A tell me = mondd el nekem, a talk to me= beszélj hozzám. Az angol nyelv ugyanúgy megkülönbözteti a beszélgetés és a közlés fogalmát, mint a magyar.

4 éve

fectroll
fectroll

'Kérlek mondd nekem.'- et elfogadta.

4 éve

myplay5656

Kérem mondja el nekem - miért nem jó ?

3 éve

fectroll
fectroll

Az hiba! Jelentsd!!!

3 éve

Sztankay54

Csak a lassú szöveg mondás érthető.

1 éve

TthKlmn

Mond el és a mond meg verzióból csak a mond el fogadja be!

10 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.