1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We pay the man."

"We pay the man."

Fordítás:Fizetünk a férfinak.

February 3, 2014

13 hozzászólás


1Tunn111

De jo most fedeztem fel a hozzá szolás lehetöséget! :D


SZABOLCS357662

Fizetünk a férfinak.miért nem for the man?


Zolcsicska

Mert még azt nem tanította a Duolingo...


Zoltan49

Kifizetjük a férfit. ? (Nem fogadta el, jelzem nekik.)


Zoltan49

Korábban mindig lovagolt azon, hogy ha ott van az a, az, akkor befejezettnek tekinti a cselekvést. Kifizetjük a férfit.


AliceBlack86

Nekem elfogadta a "kifizetjük az embert" választ


turikatica

Muszlimah!Esetleg kifizetjük!Nem gondolod?


ZskaGmesi

Mi fizetünk egy férfit . Miért nem jó?


aptg.gabi

A "the" névelő miatt nem, mert az a; az-t jelent. Az egy az pedig "a; an" jelenti az eggyet.


Zoltan49

A férfinek szót nem fogadta el. ?


Balna1988

we pay to the man/him Nem így kéne, hogy legyen a fizetünk a férfinak?


5Gabi6

Honnan kéne tudnom, kitalálnom hogy "férfiNAK"??? egy db. rag sincs ami erre utalna.


Ibolya815368

Azt kérte írjam be amit hallok. Beirtam, és nem fogadta el, pedig semmit nem hibáztam.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.