Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Each woman has a man."

Μετάφραση:Κάθε γυναίκα έχει έναν άντρα.

πριν από 2 χρόνια

3 σχόλια


I.Schmidt1
I.Schmidt1

ssurprize το είπε σωστά, thank you ssurprize , I'll try to say it in English: The final ν of the accusative singular of masculine definitive and indefinite article (τον/στον, έναν), and the personal pronoun (αυτόν, τον) has to be used always in written text , but while speaking it is generally pronounced only in the following cases: before vowels and the following consonants : κ, π, τ, γκ, μπ, ντ, τσ, τζ, ξ, ψ,

πριν από 1 χρόνο

thanasis53.

ποιά ειναι η διαφορά του έχει ενα απο το έχει εναν:::

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Το "έναν" είναι η αιτιατική του αρσενικού γένους. Το αν θα μπει το τελικό -ν εξαρτάται από κανόνες γραμματικής/σύνταξης (εγώ είχα διδαχτεί στο σχολείο, ότι το τελικό -ν μπαίνει μπροστά από φωνήεντα και τα κ, π, τ. Αλλά τώρα νομίζω ο κανόνας είναι ότι μπαίνει σε όλες τις περιπτώσεις.)

πριν από 2 χρόνια