"I want her near me."

Fordítás:A közelemben akarom őt.

4 éve

23 hozzászólás


fagyongy

Sziasztok! Beírtam megoldásként: "Magam mellett akarom tudni" amire az a válasz jött, hogy nem jó. A helyes válasz: "Magam mellet akarom tudni őt" .... a "mellett" szerintem 2 l és 2 t.... nem értem... Lehet ezen javítani? Köszi!

4 éve

BanyaiRobe

nem a helyesírással volt baja, hanem azzal, hogy az 'őt' kihagytad, mert nem mindegy, hogy kit akarsz magad mellé :)

4 éve

lengyelke

erre szolgál a hiba bejelentése gomb

4 éve

meredisz20

Ja

2 éve

Hiasj

Közel akarom hozzám- szerintem ennek is korrektnek kellene lennie

4 éve

onodian

Közelemben akarom őt, 'a' nélkül miért nem jó?

4 éve

callmaster

mert ő az őt nagy Ő vel írja..

4 éve

Magdolka

"Közelemben akarom őt" már elfogadja.

4 éve

benj.elihu

Én azt írtam, hogy "Akarom, hogy közel legyen hozzám" nem fogadta el mert nem írtam, hogy AZT akarom. Szerintem az AZT nélkül is helyes.

4 éve

Zsolti85

"Szeretném ha a közelemben lenne" - miért nem fogadja el?

4 éve

lengyelke

mert a "want" nem szeretnéket, hanem akarok-ot jelent

4 éve

miklos.balazs

"I would like if she were near me". Mondatszerkezetileg annyira más, hogy ne is menjünk bele miért így van.

4 éve

SzekacsJudit

közel akarom magamhoz őt miért nem jó?

4 éve

hajnicsek

szintén ezt írtam, szerintem jónak kellene lennie

4 éve

Judy597

Szeretném a közelemben őt miért nem jó, ha az akarom a közelemben őt jó szerinte?

4 éve

miklos.balazs

Mert a "szeretni" angolul "like", a "want" pedig magyarul "akarni"

4 éve

gagaqgagaq

Nekem azt is elfogadta hogy: Akarom hogy a kozelemben legyen

4 éve

mezokee

A közelében akarok lenni. Miért nem jó??

4 éve

miklos.balazs

Mert nem én akarok a közelében lenni. Azt akarom, hogy ő legyen az én közelemben. Lusta vagyok.

4 éve

R.Zsolt

Magyar forditá "mellettem akarom" elég értelmetlen

3 éve

VivienPals

10-re sikerult XD

2 éve

kismonguz

"Őt szeretném mellettem"?

4 éve

miklos.balazs

A "mellettem" angolban "next to me". A "near" csak közel van, de nem feltétlenül közvetlenül valami vagy valaki mellett.

4 éve

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.