"It is military food."

Çeviri:O askeri yemektir.

4 yıl önce

13 Yorum


SNS494937

O asker yemeğidir nasıl bir mantıkla bunu sötlüyor anlayamadım doğrusu military food bir sıfat tamlamasıdır ve askeri yemek doğrudur

2 yıl önce

NusretErgi

Türkçe dusunmeyin arkadaslar:)

3 yıl önce

AhmetTemiz2

bence de "o asker yemeğidir"

3 yıl önce

MuradImano1

Burdaki military bir sifattir senin cumlende sifat hangisi soyleye bilir misin?

10 ay önce

HasanAkdoa

Gıda genel anlamdaki yiyecek olduğu için daha uygun. Yemek pişirilmiş yiyecek demektir.

2 yıl önce

faruk908701

bencede

2 yıl önce

BurakErdogan09

It is military food o askeri yemektir'i kanıtlamıyor mu? Sizi seviyorum

1 yıl önce

durrin

İngilizce telafuzunda bir sorun( belki bir karışıklık) olduğunu düşünüyorum.

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Asker yemeği ve asker doktoru doğru değil?

1 yıl önce

-PJM-

asker yemeği = military food / asker yemeğidir = it is military food / askeri doktor(asker doktoru biraz saçma olur) = military doctor

3 ay önce

Mlk529224

O asker yemeğidir diyorum kabul etmiyor, o ordu yemeğidir diyorum yine kabul etmiyor, anlamadım nerde yanlış kimde, ayrıca soldier başka şey army başka şey... Kafa gitti...

1 yıl önce

EkremZiyaG

Military nin telaffuzu gerçekten böylemi. Anlamak Mümkün değil

1 yıl önce

ElifSumru1

Çok saçma üç defa denedim omadı

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.