1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My dad is bilingual."

"My dad is bilingual."

Fordítás:Apukám kétnyelvű.

February 3, 2014

10 hozzászólás


MackGabor

And my mother love it. If you know what i mean. :D


Shibelion

You mean you left out an s from the end of the word love, is that it? ;D


Anett471110

Még jó hogy nem kétéltű xD


Shibelion

Apám kétnyelvű... mint a kígyó.


Mriusz5

A kutyám meg kétfarkú. Volt egy 'kutyám' kirakós is.


TornyaiJanos

Szerencsésebb lenne ha ezt a mondatot úgy alakítanák át hogy "az én iskolám kétnyelvű" Nem lenne ennyire "magyartalan"


StoneBal

Nem fogadta el hogy a kétnyelvűt úgy írtam hogy "2 nyelvű"


Mriusz5

Írd úgy hogy

Apukám :B

Szerintem jó lesz.


LHanna8

Ez azt jelenti, hogy két külön nyelvű országból származik?


Harga

Nem, csak annyit jelent, hogy egyformán jól beszél (ír, olvas) két nyelven. Lást még: monolingual, multilingual, trilingual, (or try google). Érdekes, hogy könyveknél már elfogadott a kétnyelvű, személyeknél még sokaknak fura.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.