"My dad is bilingual."

Fordítás:Apukám kétnyelvű.

February 3, 2014

8 hozzászólás


MackGabor

And my mother love it. If you know what i mean. :D

April 5, 2014

Shibelion

You mean you left out an s from the end of the word love, is that it? ;D

April 5, 2014

Anett471110

Még jó hogy nem kétéltű xD

January 27, 2016

Shibelion

Apám kétnyelvű... mint a kígyó.

February 3, 2014

TornyaiJanos

Szerencsésebb lenne ha ezt a mondatot úgy alakítanák át hogy "az én iskolám kétnyelvű" Nem lenne ennyire "magyartalan"

November 29, 2016

StoneBal

Nem fogadta el hogy a kétnyelvűt úgy írtam hogy "2 nyelvű"

April 26, 2017

LHanna8

Ez azt jelenti, hogy két külön nyelvű országból származik?

March 5, 2018

Harga

Nem, csak annyit jelent, hogy egyformán jól beszél (ír, olvas) két nyelven. Lást még: monolingual, multilingual, trilingual, (or try google). Érdekes, hogy könyveknél már elfogadott a kétnyelvű, személyeknél még sokaknak fura.

July 30, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.