1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The cat walks over my skirt."

"The cat walks over my skirt."

Fordítás:A macska átsétál a szoknyámon.

February 3, 2014

27 hozzászólás


zarazs

A macska atsetal a szoknyamon mert nem jo?


qbalint

Érdekes, nekem elfogadta, pedig pont ezt írtam én is.


htalex

Ha ékezetek nélkül írod, ne csodálkozz.


katica.molnar

nekem elfogadja ékezetek nélkül is


eszter018

Nem tudom nekem se fogadta el. :(


Wirocs

a macska keresztülgyalogol a szoknyámon???


Zotya242

Asszem az "The cat walks through my skirt." lenne.


htalex

Az over =fölötte A trought=keresztül, ez az átsétál értelmezése.


JegesZoli

WTF is WAX???? szééépenbeszéljéééél!!!!!!


Bagyes

Nálam skirts-t mondott!!! Be is jelentettem. "S" volt a végén, kíváncsi lennék, hogy mi a frászt mondana, ha tényleg a szoknyáimon lenne a feladat!


vasvariistvan

Figyelj rá hogy ez a gépi hang (de lehet hogy az angol általában ) a szóvégi kemény mássalhangzó után ejt egy elmosodó "sz" hangot.


csicsok72

nekem elfogadta


EwiiL

on skirt vagy through skirt nem lenne jobb?


ironcameleon

walks over - átsétál
comes over - átjön
goes over - átmegy
runs over - átfut
flies over - átrepül


Kata329159

Köszönöm! De jó!


csontee

A sétál helyett a mászkált sem fogadja el... :(


JuditMontvay

a cica a szoknyámon végigsétál - megoldásként?


LszlUgrai

A macska setal a szoknyamon at ugyanazt jelenti szerintem, de nem fogadta el...


ZsofiaHorv

A macska sétál a szoknyámon át. Ezt sem fogadta el.


Gabesz_

Csak én nem hallom a mondat végén az utolsó szót érthetően?


AdrinSzili

Nekem elfogadta a "keresztülsétál"-t is


TthKlmn

A skirt szó végén mindig az s hang jön elő, teljesen megtévesztő!!!Mindig skirts írok!


ironcameleon

Az nem "s", hanem "th".


alban57

A macska sétál a szoknyám fölött. Nincs elfogadva


f3VmZQQc

Ezt harmadszor írom le ugyanígy és nem fogadja el

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.