A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The cat walks over my skirt."

Fordítás:A macska végigsétál a szoknyámon.

0
4 éve

23 hozzászólás


zarazs

A macska atsetal a szoknyamon mert nem jo?

6
Válasz4 éve

qbalint

Érdekes, nekem elfogadta, pedig pont ezt írtam én is.

2
Válasz4 éve

eszter018

Nem tudom nekem se fogadta el. :(

1
Válasz4 éve

Wirocs

a macska keresztülgyalogol a szoknyámon???

2
Válasz4 éve

csontee

A sétál helyett a mászkált sem fogadja el... :(

2
Válasz4 éve

JegesZoli

WTF is WAX???? szééépenbeszéljéééél!!!!!!

2
Válasz4 éve

csicsok72

nekem elfogadta

1
Válasz4 éve

JuditMontvay

a cica a szoknyámon végigsétál - megoldásként?

1
Válasz4 éve

LszlUgrai

A macska setal a szoknyamon at ugyanazt jelenti szerintem, de nem fogadta el...

1
Válasz4 éve

ZsofiaHorv

A macska sétál a szoknyámon át. Ezt sem fogadta el.

1
Válasz4 éve

Bagyes
Bagyes

Nálam skirts-t mondott!!! Be is jelentettem. "S" volt a végén, kíváncsi lennék, hogy mi a frászt mondana, ha tényleg a szoknyáimon lenne a feladat!

1
Válasz4 éve

vasvariistvan

Figyelj rá hogy ez a gépi hang (de lehet hogy az angol általában ) a szóvégi kemény mássalhangzó után ejt egy elmosodó "sz" hangot.

0
Válasz3 hónapja

J9-
J9-

Többször meghallgattam én is, és "skirts"-nek hangzik

0
Válasz1 hónapja

EwiiL

on skirt vagy through skirt nem lenne jobb?

0
Válasz4 éve

eva.korman

Nem the-t használ a szövegben hanem a-t

0
Válasz4 éve

Gabesz_

Csak én nem hallom a mondat végén az utolsó szót érthetően?

0
Válasz3 éve

TheDeathX

Nekem elfogadta

0
Válasz3 éve

AdrinSzili

Nekem elfogadta a "keresztülsétál"-t is

0
Válasz6 hónapja

TthKlmn

A skirt szó végén mindig az s hang jön elő, teljesen megtévesztő!!!Mindig skirts írok!

0
Válasz3 hónapja

TthKlmn

Jó lenne ha a beszélő egymás után mondaná a szoknyát és a szoknyákat!

0
Válasz3 hónapja

BorosTmeaB

Mekkora hulyeseg. A macska vegigsetal a szoknyamon

-1
Válasz2 éve

kaizermate

Neha a macska ramaszik a billentyuzetre peldaul most is,47$zcthvzhcukb iv

-1
Válasz1 éve

gnesDolgos

a keresztül ment nem stimmel? Tudom, hogy go, de magyarul inkább így fordítjuk nem?

-4
Válasz4 éve