A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The cat walks over my skirt."

Fordítás:A macska végigsétál a szoknyámon.

4 éve

20 hozzászólás


zarazs

A macska atsetal a szoknyamon mert nem jo?

4 éve

qbalint

Érdekes, nekem elfogadta, pedig pont ezt írtam én is.

4 éve

eszter018

Nem tudom nekem se fogadta el. :(

4 éve

Wirocs

a macska keresztülgyalogol a szoknyámon???

4 éve

csontee

A sétál helyett a mászkált sem fogadja el... :(

4 éve

JegesZoli

WTF is WAX???? szééépenbeszéljéééél!!!!!!

4 éve

csicsok72

nekem elfogadta

4 éve

JuditMontvay

a cica a szoknyámon végigsétál - megoldásként?

4 éve

LszlUgrai

A macska setal a szoknyamon at ugyanazt jelenti szerintem, de nem fogadta el...

4 éve

ZsofiaHorv

A macska sétál a szoknyámon át. Ezt sem fogadta el.

4 éve

Bagyes
Bagyes

Nálam skirts-t mondott!!! Be is jelentettem. "S" volt a végén, kíváncsi lennék, hogy mi a frászt mondana, ha tényleg a szoknyáimon lenne a feladat!

4 éve

vasvariistvan

Figyelj rá hogy ez a gépi hang (de lehet hogy az angol általában ) a szóvégi kemény mássalhangzó után ejt egy elmosodó "sz" hangot.

3 hónapja

J9-
J9-

Többször meghallgattam én is, és "skirts"-nek hangzik

1 hónapja

EwiiL

on skirt vagy through skirt nem lenne jobb?

4 éve

eva.korman

Nem the-t használ a szövegben hanem a-t

4 éve

Gabesz_

Csak én nem hallom a mondat végén az utolsó szót érthetően?

3 éve

TheDeathX

Nekem elfogadta

3 éve

AdrinSzili

Nekem elfogadta a "keresztülsétál"-t is

7 hónapja

TthKlmn

A skirt szó végén mindig az s hang jön elő, teljesen megtévesztő!!!Mindig skirts írok!

4 hónapja

TthKlmn

Jó lenne ha a beszélő egymás után mondaná a szoknyát és a szoknyákat!

4 hónapja