"The girl reads the newspaper."

Traducere:Fata citește ziarul.

July 20, 2016

30 de comentarii


david697053

the girl reads the newspaper

July 20, 2016

lavinia771

A fost usor

November 12, 2016

BuSimona

It was so eays that a six-year-old kid

April 8, 2018

AlexPotinc

Offfff!

October 15, 2016

BuSimona

Ce nu ai știut?

April 8, 2018

Ecaterina27664

The girl reads the newspaper=Fata citeste ziarul

October 22, 2016

danu535486

Fata citeste ziarul

July 30, 2016

ListeriaBa

H g u

July 4, 2017

ileana73939

6

February 14, 2017

Adriana846785

Ce înseamnă .. eat..?

November 6, 2016

andreea534584

Eat= manâncã

August 17, 2017

viviana499995

Mânâncă

September 2, 2017

MarianMari227628

Eat- a mânca

September 9, 2018

Adriana846785

Bună colegi

November 6, 2016

raluca791563

Buna aplicatia

May 21, 2017

Adriana846785

Ce off?

November 6, 2016

ileana73939

Z

February 14, 2017

Doina957559

Fgt

April 17, 2017

Doina957559

Rytuyhggggjjiò8ppp

April 17, 2017

liviu379001

Ionej

May 19, 2017

ListeriaBa

U cm eu fl ro cmfii stii cm cm nm si aunuci juru ydf k

July 4, 2017

Erika284995

Smecher

July 16, 2017

viviana499995

Fata citește ziarul (ce e așa greu)

September 2, 2017

AlinAli15

Cand se pune read si cand se pune reads?

December 2, 2017

geanina694052

De ce este "reads" si nu "read" ?

May 6, 2018

MarianMari227628

Pentru că fata este la pers. III, și este ,,reads" nu ,,read".

September 9, 2018

SamuelNego2

Este corect

October 15, 2018

Khetlin2

Dacă e fata e fără the

February 17, 2019

ddddd500807

Im cil you

May 21, 2019

ddddd500807

Nu inteleg

May 21, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.