Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The girl reads the newspaper."

Traducere:Fata citește ziarul.

acum 2 ani

28 de comentarii


david697053

the girl reads the newspaper

acum 2 ani

lavinia771

A fost usor

acum 1 an

BuSimona

It was so eays that a six-year-old kid

cu 6 luni în urmă

DanielaRoz70980

X ljbnklloiiywqdfcczzc

cu 11 luni în urmă

AlexPotinc

Offfff!

acum 2 ani

BuSimona

Ce nu ai știut?

cu 6 luni în urmă

Ecaterina27664

The girl reads the newspaper=Fata citeste ziarul

acum 1 an

danu535486

Fata citeste ziarul

acum 2 ani

ListeriaBa

H g u

acum 1 an

ileana73939

6

acum 1 an

Adriana846785

Ce înseamnă .. eat..?

acum 1 an

andreea534584

Eat= manâncã

acum 1 an

viviana499995

Mânâncă

acum 1 an

MarianMari227628

Eat- a mânca

cu 1 lună în urmă

Adriana846785

Bună colegi

acum 1 an

raluca791563

Buna aplicatia

acum 1 an

Adriana846785

Ce off?

acum 1 an

ileana73939

Z

acum 1 an

Doina957559

Fgt

acum 1 an

Doina957559

Rytuyhggggjjiò8ppp

acum 1 an

liviu379001

Ionej

acum 1 an

ListeriaBa

U cm eu fl ro cmfii stii cm cm nm si aunuci juru ydf k

acum 1 an

Erika284995

Smecher

acum 1 an

viviana499995

Fata citește ziarul (ce e așa greu)

acum 1 an

AlinAli15

Cand se pune read si cand se pune reads?

cu 10 luni în urmă

geanina694052

De ce este "reads" si nu "read" ?

cu 5 luni în urmă

MarianMari227628

Pentru că fata este la pers. III, și este ,,reads" nu ,,read".

cu 1 lună în urmă

SamuelNego2

Este corect

cu 5 zile în urmă