"The boy drinks milk."

Çeviri:Oğlan süt içer.

4 yıl önce

16 Yorum


Englishesfurkans

MuratEmin harika soylemis katiliyorum

4 yıl önce

polat.akta

Murat emin sen yanlış biliyorsun drinks içer anlamındadır içerler değil

3 yıl önce

VedatYldrm11

Ben süt içerim diyorsam drink ama o, kız, adam, kadın, erkek gibi öznelerin süt içtiğini brlirtiyorsam drinks olarak kullanılıyor cümle içinde yani sondaki "s" çoğul eki değeri taşımıyor bu gibi durumlarda

1 ay önce

aydinenes

oğlan süt içer demen lazım

4 yıl önce

admw12

Erkek oğlan süt içer

2 ay önce

ahmaddlewa

erkek süt icer

2 yıl önce

Ismail543311

Icerler yazdim yanlis dedi

2 yıl önce

Ismail543311

Murat Emin cok dogru soliyo drinks diyo icerler olucak ama ole demiyo

2 yıl önce

dilek858628

Hayır etmez duolingo

1 yıl önce

Kotferra

Drink mi drinks mi karıştırıyorum hep

4 yıl önce

senanur142004

drinks

4 yıl önce

MuratEmin

The boy drinks milk cümlesindeki drink(s) diyor ve bende saçma bir cümle çıkabilir mantığıyla yinede doğru olanı yazdım oğlan süt içerler. yazdım normalde bu cümleye doğru demesi lazımken yanlış diyor bence çok güzel bir site ama çok yanlış sorular var !!! kim böyle bir site kurduysa tüm soruları düzgün cevapları ve düzgün soruları olmalı herkesin bilgisine söylemek isterim

4 yıl önce

dilek858628

Doğru diyorsun

1 yıl önce

dilek858628

Merhaba ben Sinancan Murat Emin

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Yazdıklarınızın tamamı yanlış. Emin olun kursu hazırlayanların İngilizcesi gayet iyi. Şurayı okursanız belki bir şeyler öğrenirsiniz: http://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

dilek858628

Niye

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.