"Kız pilav yer."

Çeviri:The girl eats rice.

February 3, 2014

25 Yorum

Konu önem sırasına göre

SonglUnan

Tek basına girl yıne kız demek degiil mı neden illa the getirmek lazım?

September 22, 2016

Metin19242

Belirli (bilinen ) bir kızdan bahsedildiği için (the) takısı alır


kaan770366

Belirli bir kızdan bahsetmiş


UurKarabul6

Daha önce bahsi geçen biri olmadığından yani onu tanımadığınıdan İlk sefer the girl olur ama sonra sadece girl olur


RiSuS-92

Neden s takisi şart ni türlü anlayamiyorum yardım lütfen . Genel olarak s takisini anlamadm ?


AslhanTaar

RiSuS-92 bu cümleler geniş anlamla yapılıyor ve geniş anlamda he she it de "s" takısı gelir.


ayhandroo

S takısı geniş zamanda kullanılır ar er eklerı varsa kullanılır


Metin19242
  1. tekil şahıslarda fiil (s) takısı alıyor

ardaSimsek2

Şu ingilizce'de "THE" kelimesi o kadar gereksiz ki.


downloadga1

(The) ne işe yariyur. Ya?


SarpYlmaz8

Neden The getirdik? ismin i hali kullanılmamış yanlışım varsa düzeltin, yoksa çeviriyi düzeltin. Şimdiden teşekkür ederim :)


osukita

kız she olduğu için s takısı alır


emirerdem23

Ama kiza s takısı vernemişki


gkhan780223

Fiil olan alir s takisini


nisa744973

Anlamadım ya bi eats diyo eat diyo hangisini nerede kullanacağız


Fatih.Salih

Ben de risus un takıldığı yerde takıldım ve buradaki cevaplar kafamdaki sorulara cevap olamdı. daha detaylı bilgi please.


Tuqba_2501

He she it in kullanldığını anladığın her cümledeki fiile s taksnı koyucaksın..


zgeKarabay1

pılaff da rice anlamına gelir


Sema473663

Biz zaten biliyoruz Özge Karabay1


Animecik

Bu arada yazamayıp da okuyan arkadaşlar varsa üye olmadan yorum yapılmıyor


Lieutenant787615
  • Geniş zamanda üçüncü tekil şahıslarda bazı fiillerin sonuna sadece s takısı gelir.
  • Aitlik bildiren s takısı gelir.

Sahra86876

Burada yanlışlık olduğunu düşünüyorum. S takısı çoğul olmaz mı ? Soruda kız pilav yer diyor ama doğru cevap olarak kızlar pilav yerler diyor. Lütfen düzeltin.


teo444960

The mantığı nedir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.