Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kız pilav yer."

Çeviri:The girl eats rice.

4 yıl önce

16 Yorum


RiSuS-92

Neden s takisi şart ni türlü anlayamiyorum yardım lütfen . Genel olarak s takisini anlamadm ?

4 yıl önce

AslhanTaar

RiSuS-92 bu cümleler geniş anlamla yapılıyor ve geniş anlamda he she it de "s" takısı gelir.

3 yıl önce

ayhandroo

S takısı geniş zamanda kullanılır ar er eklerı varsa kullanılır

3 yıl önce

SonglUnan

Tek basına girl yıne kız demek degiil mı neden illa the getirmek lazım?

1 yıl önce

ardaSimsek2

Şu ingilizce'de "THE" kelimesi o kadar gereksiz ki.

1 yıl önce

osukita

kız she olduğu için s takısı alır

4 yıl önce

emirerdem23

Ama kiza s takısı vernemişki

3 yıl önce

downloadga1

(The) ne işe yariyur. Ya?

5 ay önce

aliefegencer

Aynen

4 yıl önce

kaysoguz

Hfodbbzvcczfzdfggg

4 yıl önce

Fatih.Salih

Ben de risus un takıldığı yerde takıldım ve buradaki cevaplar kafamdaki sorulara cevap olamdı. daha detaylı bilgi please.

3 yıl önce

Tuqba_2501

He she it in kullanldığını anladığın her cümledeki fiile s taksnı koyucaksın..

3 yıl önce

TCYavuzKrm

Abi burada the bana verilen cevap a bune ya

3 yıl önce

zgeKarabay1

pılaff da rice anlamına gelir

11 ay önce

Sema473663

Biz zaten biliyoruz Özge Karabay1

3 hafta önce

mehmet301477

neden sıralama ya göre olmuyor kız pilav yer girl rice ests olması gerekmezmi?

6 ay önce