1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kız pilav yer."

"Kız pilav yer."

Çeviri:The girl eats rice.

February 3, 2014

56 Yorum


SonglUnan

Tek basına girl yıne kız demek degiil mı neden illa the getirmek lazım?


Metin19242

Belirli (bilinen ) bir kızdan bahsedildiği için (the) takısı alır


kaan770366

Belirli bir kızdan bahsetmiş


Ali790623

Peki,nereden anladınız belirli bir kızdan bahsettiğini?


Nil_2011_qwq

Teşekkür ederim


RiSuS-92

Neden s takisi şart ni türlü anlayamiyorum yardım lütfen . Genel olarak s takisini anlamadm ?


AslhanTaar

RiSuS-92 bu cümleler geniş anlamla yapılıyor ve geniş anlamda he she it de "s" takısı gelir.


_.-.QUEEN.-._

Geniş zamanın olumlu cümlelerinde eğer özne "he" "she"" it "ise fiile -s eklenir.( I you we they özne ise bir değişiklik olmaz.)


_.-.QUEEN.-._

•GENİŞ ZAMANDA

✓ I,YOU,WE,THEY:Özne+fiil

✓ HE,SHE,IT:Özne+fiil(-s)


ayhandroo

S takısı geniş zamanda kullanılır ar er eklerı varsa kullanılır


Metin19242
  1. tekil şahıslarda fiil (s) takısı alıyor

Tufan185301

Sen önce türkçeye çalış


selma372957

Cok ayıp ediyorsunuz bence


havaztrk

He she it lerde s takısı gelir sabit bir kural


HANDAN_002

Geniş zaman cümlelerinde he, she ve it 'den sonra gelen kelime "s" takısı alı


ardaSimsek2

Şu ingilizce'de "THE" kelimesi o kadar gereksiz ki.


Unique.ali

(The) ne işe yariyur. Ya?


osukita

kız she olduğu için s takısı alır


emirerdem23

Ama kiza s takısı vernemişki


gkhan780223

Fiil olan alir s takisini


Dila831201

çok teşekkür ederim içlerinden en kısa ve özü sağol


Fatih.Salih

Ben de risus un takıldığı yerde takıldım ve buradaki cevaplar kafamdaki sorulara cevap olamdı. daha detaylı bilgi please.


SarpYlmaz8

Neden The getirdik? ismin i hali kullanılmamış yanlışım varsa düzeltin, yoksa çeviriyi düzeltin. Şimdiden teşekkür ederim :)


nisa744973

Anlamadım ya bi eats diyo eat diyo hangisini nerede kullanacağız


_.-.QUEEN.-._

GENİŞ ZAMANDA

✓ I ,YOU,WE, THEY:Özne+fiil

✓ HE,SHE,IT:Özne+fiil(-s)


Faattiihhhhhhh

Şu the ve s takısı hep kafa karıştırıyor


Animecik

Bu arada yazamayıp da okuyan arkadaşlar varsa üye olmadan yorum yapılmıyor


Sahra86876

Burada yanlışlık olduğunu düşünüyorum. S takısı çoğul olmaz mı ? Soruda kız pilav yer diyor ama doğru cevap olarak kızlar pilav yerler diyor. Lütfen düzeltin.


teo444960

The mantığı nedir


FatehNuri2

Burada pilav yeyən kızdan bahs ediliyor. Yani o kız belli bir kız olduğu için the gelir önünde. Masada kitaplar var ama sen belirli bir kitabı kast ederek "kitabı bana ver' dersen the kullanacaksın. Ben böyle anlıyorum)


Elanur3356

Eat(s) neden anlamadım


Tuqba_2501

He she it in kullanldığını anladığın her cümledeki fiile s taksnı koyucaksın..


zgeKarabay1

pılaff da rice anlamına gelir


Sema473663

Biz zaten biliyoruz Özge Karabay1


Lieutenant787615
  • Geniş zamanda üçüncü tekil şahıslarda bazı fiillerin sonuna sadece s takısı gelir.
  • Aitlik bildiren s takısı gelir.

MertGokturk1122

Neden; eatS drinkS ekleri var örneğin the boy eats bread ^ |==> Neden burada eats'de eat"S" var :O?


eslemkilic

Eat e s takısını neden getirdik


AhmetCem90328

Belli bir pilavdan bahsediyor. Neden the takısı getirilmemiş ?


omercito

Belirli bir pilavdan bahsedilmiyor. Eğer öyle olsaydı cümle "Kız pilavı yer" olurdu.


Mertcanta

Yahu telefon Girlsı büyük harfle yapıyor sonra yanlış diyor bazende doğru nasıl salak ve gerizekalı bir uygulama


FatehNuri2

Büyük harfler hep önde gelmez, buna takılmayın derim.


Ofelya193809

Oooffff aynı hatayı yapmaktan yoruldummm


ecem814291

Genelde zaten var olsan seylerin basina the gelir


ALEDa647095

The gelmesi gerekmez mi


EvinAkad

Takiplesmek isteyen varmii


ela432657

The girl ü kızlar demisti oncekinde simdi kız diye kabul ediyor bu nasi saçmalık


evval310658

S takısı getirmedim diye yanlış kabul etti yaa


SatiGur

Ya eat olmasi gerekmiyomu eats degil

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.