"Kız pilav yer."

Çeviri:The girl eats rice.

5 yıl önce

21 Yorum


RiSuS-92

Neden s takisi şart ni türlü anlayamiyorum yardım lütfen . Genel olarak s takisini anlamadm ?

4 yıl önce

AslhanTaar

RiSuS-92 bu cümleler geniş anlamla yapılıyor ve geniş anlamda he she it de "s" takısı gelir.

4 yıl önce

ayhandroo

S takısı geniş zamanda kullanılır ar er eklerı varsa kullanılır

3 yıl önce

SonglUnan

Tek basına girl yıne kız demek degiil mı neden illa the getirmek lazım?

2 yıl önce

ardaSimsek2

Şu ingilizce'de "THE" kelimesi o kadar gereksiz ki.

1 yıl önce

downloadga1

(The) ne işe yariyur. Ya?

11 ay önce

osukita

kız she olduğu için s takısı alır

4 yıl önce

emirerdem23

Ama kiza s takısı vernemişki

4 yıl önce

gkhan780223

Fiil olan alir s takisini

1 ay önce

Animecik

Bu arada yazamayıp da okuyan arkadaşlar varsa üye olmadan yorum yapılmıyor

3 ay önce

Veysel598806

Hadi ya

1 ay önce

aliefegencer

Aynen

4 yıl önce

kaysoguz

Hfodbbzvcczfzdfggg

4 yıl önce

Fatih.Salih

Ben de risus un takıldığı yerde takıldım ve buradaki cevaplar kafamdaki sorulara cevap olamdı. daha detaylı bilgi please.

4 yıl önce

Tuqba_2501

He she it in kullanldığını anladığın her cümledeki fiile s taksnı koyucaksın..

4 yıl önce

TCYavuzKrm

Abi burada the bana verilen cevap a bune ya

4 yıl önce

zgeKarabay1

pılaff da rice anlamına gelir

1 yıl önce

Sema473663

Biz zaten biliyoruz Özge Karabay1

6 ay önce

mehmet301477

neden sıralama ya göre olmuyor kız pilav yer girl rice ests olması gerekmezmi?

1 yıl önce

maykisx

İngilizce de cümle kurma türkçeye göre farklı onlarınki özne+fiil+nesne bizde özne+nesne+fiil

5 ay önce

Animecik

Çok haklısın Ezgi 5

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.