Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"On poszedł na spacer."

Tłumaczenie:He went for a walk.

0
2 lata temu

2 komentarze


Paweli1983

Czemu nie akceptuje he is gone ?

0
Odpowiedz2 lata temu

br0d4
br0d4
Mod

"He is gone" oznacza "odszedł", "wyszedł". Może oznaczać np. sytuację opuszczenia rodziny albo śmierci, rzadziej po prostu wyjścia z domu, a jeśli już - to raczej nie na spacer, tylko jakąś poważniejszą wyprawę.

Słowo "walk" oznacza - miedzy innymi - spacer.

Ponadto wyrażenie "to go for a walk" jest ustalonym zwrotem po angielsku, czyli związkiem frazeologicznym, który oznacza dokładnie "iść na spacer", "iść się przejść".

0
Odpowiedz2 lata temu