"Van egy gyereke."

Fordítás:She has a child.

4 éve

7 hozzászólás


levente.fo

Honnan tudjam hogy férfi vagy nő?

4 éve

almadinnye

Nem lehet tudni ezéet elfogadja a "He"-t és a "She"-t is

4 éve

EpresAnita

Nehezen tanulom meg!!

1 éve

domi.horva

Az miert nem jó hogy He has got a son????

4 éve

szasz

Mert az azt jelenti, hogy "van egy fia".

4 éve

JULIANENZO
JULIANENZO

"He is" and "he's " has the same meaning . why im wrong?

2 éve

Maminti.
Maminti.

Viszont nem az a kérdés, hogy "Ő gyerek" (He is a child/He's a child), hanem hogy "Van neki egy gyereke", azaz "He/She has a child".

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.