1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Sukienka mojej matki jest wy…

"Sukienka mojej matki jest wyjątkowa."

Tłumaczenie:My mother's dress is special.

February 3, 2014

11 komentarzy


aneta.urbanska

the dress of my mother is unique. również powinno być akceptowane


JestemKotek

"the dress of my mother" jest poprawnie, ale nie jest naturalny


Yola448704

... poprawnie, ale nienaturalnie.


shZfatboy

"The dress of my mother is special."

Czy tak sformowane jest poprawnie?


seba131792

Od czego bierze sie te "s" do wyrazu "mother's" i co oznacza ???


kichas

czy exceptional jest zakazane ?


Amcia28

nie jest zakazane ale system tego nie zalicza


Zmarszczka0.

Dlaczego przed "my mother" musi być wstawione "of"?


squirel009

nie ponieważ "amazing" znaczy "wspaniała/y" a nie "wyjątkowa/y"

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij