1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The boy and the girl are chi…

"The boy and the girl are children."

Çeviri:Oğlan ve kız çocukturlar.

February 3, 2014

18 Yorum


Vedat886329

Oğlan ve kız çocukturlar nasıl bir saçma cümle lan


[aktif olmayan kullanıcı]

    Erkek ve kız çocuktur dedim kabul etmiyo uff


Beyza171659

    Ha çocuklar ha çocukturlar -,-


elif826205

    erkek/oğlan aynı şeyler


lebrakon

    Cerkeserdar a katiliyorum.Hem boy icin hemde girl icin the kullanilmis.Yani bu herhangi bir boy ve girl degilde kimden bahsedildigi bilinen oldugu icin cocuklari olmaliydi bencede.Bu the cok sinirimi bozuyor :)


Selcen_Ozturk

    hayır söyledikleriniz tamamen yanlış. the'nın "-i" eki eklemesi, yani belirtili ale getirmesi, sadece kelime cümlenin nesnesiyse doğrudur. öznesiyse böyle bir durum söz konusu değildir. özne belirli bir öznedir ama "çocukları" gibi bir şey asla denemez, "çocukları" birinin çocukları manasına gelir, burada ise kesinlikle böyle bir durum söz konusu değil.


lebrakon

    Cevap için teşekkürler.''The'' yı biraz daha iyi anlamak lazım.Yine sizin yazdığınız açıklamaları daha bugün okudum ''the'' ile ilgili.Sanırım zamanla olacak :)


Nuray759613

    Aynen yani bu nu öğretmenime sordum aynı cevabı verdi benimde kafam karıştı


Ali981078

    Bunlar için önce türk dili ve edebiyatını da bilmek gerek tabi


yasin1409

    Aynen hep the yüzünden kaybediyorum


sekerkan

    Çocuklar çocukturlar nasıl oluyor?


EBRAR692098

    The children are chil galiba böyle oluyor yardım edebildiysem ne mutlu bana şey beni takip eder misin?♡lütfen


    [aktif olmayan kullanıcı]

      bende aynı düşünüyorum


ilaydasimal

      Children a tikayinca o çeviri de vardı yoksa ben çocuklar dicektim


BatuhanGn

      erkek = oğlan dir tamam mi ! bunu da kaydet in

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.