"The boy and the girl are children."

Çeviri:Oğlan ve kız çocukturlar.

4 yıl önce

13 Yorum


Beyza171659

Ha çocuklar ha çocukturlar -,-

6 ay önce

lebrakon

Cerkeserdar a katiliyorum.Hem boy icin hemde girl icin the kullanilmis.Yani bu herhangi bir boy ve girl degilde kimden bahsedildigi bilinen oldugu icin cocuklari olmaliydi bencede.Bu the cok sinirimi bozuyor :)

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır söyledikleriniz tamamen yanlış. the'nın "-i" eki eklemesi, yani belirtili ale getirmesi, sadece kelime cümlenin nesnesiyse doğrudur. öznesiyse böyle bir durum söz konusu değildir. özne belirli bir öznedir ama "çocukları" gibi bir şey asla denemez, "çocukları" birinin çocukları manasına gelir, burada ise kesinlikle böyle bir durum söz konusu değil.

4 yıl önce

lebrakon

Cevap için teşekkürler.''The'' yı biraz daha iyi anlamak lazım.Yine sizin yazdığınız açıklamaları daha bugün okudum ''the'' ile ilgili.Sanırım zamanla olacak :)

4 yıl önce

BatuhanGn

erkek = oğlan dir tamam mi ! bunu da kaydet in

4 yıl önce

beyza666

kiz ve erkek cocuklar olamaz mi yane

4 yıl önce

talhakadabra

Aynen oğlan nedir ya erkek işte

4 yıl önce

esin225

allah allah oğlan o bi kere önceden oğlan deniyodu

4 yıl önce

esin225

doğru düzgün söylenmiyo ama

4 yıl önce

melek_...

Erkek ve kız çocuktur dedim kabul etmiyo uff

3 yıl önce

SleymanTir1

Boy tam olarak ne anlama geliyor. Erkekmi çocukmu ergenmi bilen aydınlatırsa sevinirim

5 ay önce

Gkhan507966

Örnekler bazen çok saçma oluyor. Çevrilen Türkçe hali daha da manasız. Okuyup okuyup bu ne demek istiyor diye düşünüyorum

5 ay önce

Vedat886329

Oğlan ve kız çocukturlar nasıl bir saçma cümle lan

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.