"I read him a book."

Fordítás:Felolvasok neki egy könyvet.

February 3, 2014

16 hozzászólás


SmithMagus

Elolvasok vagy felolvasok. Miért nem mindegy?

February 27, 2014

Zsuzsicica

neki olvasok egy konyvet.. miert nem jo?

February 3, 2014

GrtaHarsny

Mert. Nem angolul írtad

February 9, 2014

Zsuzsicica

de hat magyarra kellett forditani :)

February 21, 2014

NagyAletta1

Nem mindig ugyanaz a feladat

April 30, 2019

wasawski

Amint észrevettem nem mindig egyforma a feladat... Nekem is magyarul kellett leirnom

February 19, 2014

Vitzilopochtli

neki olvasok egy könyvet Heló, ez végül is miért nem jó?

March 28, 2014

anivirag

Elolvasom, Elolvasok mi a különbség?

May 16, 2014

bartrea

olvastam neki egy könyvet.... na nem ugyanaz nem? :D

January 12, 2015

p.july

Olvastam neki egy könyvet? - miért nem jó?

October 5, 2014

PiciCin

Én olvasom neki a könyvet miért nem jó? K betűvel írta én m-el.

February 3, 2014

misidani

Nem "a könyvet" ("the book"), ezért nem jó az olvasom (határozott -> tárgyas ragozás).

February 4, 2014

PiciCin

Köszi

February 6, 2014

Zsuzsicica

nem a konyvet, hanem egy konyvet, hatarozatlan a nevelo

February 21, 2014

hommara

mert nem ' a könyvet' hanem ' egy könyvet'

February 24, 2014

GrtaHarsny

Ne magyarul írd!!

February 9, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.