"They do not use the phone."

Μετάφραση:Αυτοί δε χρησιμοποιούν το τηλέφωνο.

July 21, 2016

3 σχόλια


melenmaria

πριν απο το χ δεν μπαινει το τελικο "ν". απαντησα: δε χρησιμοποιουν το τηλεφωνο, και το ελαβε ως λαθος : Χρησιμοποίησες την λάθος λέξη. • δεν χρησιμοποιούν το τηλέφωνο.

July 21, 2016

MakisDemos

πριν από το γράμμα χ νομίζω δε βάζουμε ν στο δεν-δε.. ή μήπως η λ έξη (δεν) δεν εμπίπτει σε αυτόν τον κανόνα;

April 13, 2017

Bacilic

Σύμφωνα με τη διδασκόμενη νεοελληνική γραμματική, το θηλυκό οριστικό άρθρο την, η προσωπική αντωνυμία του τρίτου προσώπου αυτήν και την και τα μόρια δεν και μην «διατηρούν το τελικό -ν όταν η λέξη που ακολουθεί αρχίζει από φωνήεν ή από τα σύμφωνα κ, π, τ, τα δίψηφα μπ, ντ, γκ και τα διπλά ξ, ψ».
Οι λέξεις αυτές, δηλαδή, χάνουν το τελικό -ν, όποτε η επόμενή τους λέξη αρχίζει από τα «σύμφωνα: β, δ, γ, φ, θ, χ, μ, ν, λ, ρ, σ, ζ», όπως για παράδειγμα όταν γράφουμε «τη δασκάλα, τη θυμήθηκα, δε θέλω».

Το τελικό -ν διατηρείται πάντα, δηλαδή ανεξάρτητα από τον φθόγγο που ακολουθεί, «στον ενικό του αρσενικού οριστικού και αόριστου άρθρου (τον, έναν), για να αποφεύγεται η σύγχυση με το ουδέτερο οριστικό και αόριστο άρθρο (το, ένα)», στην προσωπική αντωνυμία του τρίτου προσώπου αυτόν και τον, στο άρθρο των, καθώς και στο επίρρημα σαν.

November 18, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.