1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "They do not use the phone."

"They do not use the phone."

Μετάφραση:Αυτοί δε χρησιμοποιούν το τηλέφωνο.

July 21, 2016

5 σχόλια


melenmaria

πριν απο το χ δεν μπαινει το τελικο "ν". απαντησα: δε χρησιμοποιουν το τηλεφωνο, και το ελαβε ως λαθος : Χρησιμοποίησες την λάθος λέξη. • δεν χρησιμοποιούν το τηλέφωνο.


MakisDemos

πριν από το γράμμα χ νομίζω δε βάζουμε ν στο δεν-δε.. ή μήπως η λ έξη (δεν) δεν εμπίπτει σε αυτόν τον κανόνα;


Bacilic

Σύμφωνα με τη διδασκόμενη νεοελληνική γραμματική, το θηλυκό οριστικό άρθρο την, η προσωπική αντωνυμία του τρίτου προσώπου αυτήν και την και τα μόρια δεν και μην «διατηρούν το τελικό -ν όταν η λέξη που ακολουθεί αρχίζει από φωνήεν ή από τα σύμφωνα κ, π, τ, τα δίψηφα μπ, ντ, γκ και τα διπλά ξ, ψ».
Οι λέξεις αυτές, δηλαδή, χάνουν το τελικό -ν, όποτε η επόμενή τους λέξη αρχίζει από τα «σύμφωνα: β, δ, γ, φ, θ, χ, μ, ν, λ, ρ, σ, ζ», όπως για παράδειγμα όταν γράφουμε «τη δασκάλα, τη θυμήθηκα, δε θέλω».

Το τελικό -ν διατηρείται πάντα, δηλαδή ανεξάρτητα από τον φθόγγο που ακολουθεί, «στον ενικό του αρσενικού οριστικού και αόριστου άρθρου (τον, έναν), για να αποφεύγεται η σύγχυση με το ουδέτερο οριστικό και αόριστο άρθρο (το, ένα)», στην προσωπική αντωνυμία του τρίτου προσώπου αυτόν και τον, στο άρθρο των, καθώς και στο επίρρημα σαν.


giorgis_k

Δεν υπάρχει άρνηση δε στον γραπτό λόγο αλλά δεν


VasilBasio

Έχω απαντήσει σωστά Γιατί μού γράφετε λάθος απάντηση

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.