"Wearechildren."

Fordítás:Gyerekek vagyunk.

4 éve

27 hozzászólás


BLRita

A "Mi gyerekek vagyunk" miért nem jó?

4 éve

Michael7621

We are = vagyunk, We are children = Gyerekek vagyunk

4 éve

vbdetti

Nekem jó lett az

4 éve

NagyLeti

Nekem se fogadta el

4 éve

lili.meloc

Elkéne

4 éve

szumnita

Én is azt írtem hogy Mi gyerekek vagyunk és nekem elfogadta

3 éve

KovcsKleop

Ja miért nem jó????????

3 éve

Wolfy128521

A "Mi" fölösleges mert a "vagyunk"-ból kiderül, hogy ki(k)ről van szó.

7 hónapja

Zol74

Nekem sem fogadta el.

4 éve

KovcsKleop

Miért??

3 éve

AttilaCsutak01

mert angolul kell írni

1 éve

VikiSzita

Mert nem kell oda irni hogy MI

4 éve

annamanna02

Nem tudom. Én is azt írtam.

4 éve

KemenesGolda

Nekem el fogadta

3 éve

Akos215

Nem volt jo meg swgitsegelxx sem xd

3 éve

SzeberinSi

Nem fogadta nekem el

3 éve

EnikBr1

Oke

3 éve

Gy.Balzs

Azért mert az alanyt valamikor ki kell hagyni

2 éve

Vivien493272

Ezt már 100 adjára jatssza

2 éve

luca897553

Nekem is elfogadta

2 éve

Csabam4

En azt hittem soldiert mond

2 éve

Barkanyi3

Csak én hallom azt,hogy "we have children"?

2 éve

GoldmannBo

Jó lett

2 éve

BenczeKlau

We are children. Ez a megoldás

2 éve

balogzsofi2001

Az a kérdés mit hallasz, nem az hogy mit jelent

2 éve

Kamilla669190

Nem lehet érteni normálisan:have

2 éve

MszlyBence

Nem lett jo

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.