1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Adamın bir uçağı var."

"Adamın bir uçağı var."

Çeviri:The man has an airplane.

February 3, 2014

9 Yorum


bunyamin148154

The man has an airplan neden kabul gormez ki ?


ozansims

"Plane" genelde kullanılmıyor ama benim görüşüme göre de kabul edilmesi lazım dediğiniz gibi. Rapor butonunu kullanıp bildirimde bulunursanız işlem uygulanır zaten. BETA sürümünde böyle hatalar olabiliyor. Geliştiriliyor zamanla sistem.


ekeloglu

The man has a plane kabul görmez mi?


oktayguclu

An olması lazım .


e.korkmaz

guy adam anlamına gelmiyor mu


Portkatal

Guy has a plane dedim bence kabul edilmeliydi


Yaln177881

Man has a plane yazdim illa a man lazim mi


enolguldik

Neden a degilde an?


OylumTopta

Çok güzel bir bölüm

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.