Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adamın bir uçağı var."

Çeviri:The man has an airplane.

4 yıl önce

8 Yorum


bunyamin148154

The man has an airplan neden kabul gormez ki ?

2 yıl önce

ozansims

"Plane" genelde kullanılmıyor ama benim görüşüme göre de kabul edilmesi lazım dediğiniz gibi. Rapor butonunu kullanıp bildirimde bulunursanız işlem uygulanır zaten. BETA sürümünde böyle hatalar olabiliyor. Geliştiriliyor zamanla sistem.

4 yıl önce

ekeloglu

The man has a plane kabul görmez mi?

4 yıl önce

oktayguclu

An olması lazım .

4 yıl önce

e.korkmaz
e.korkmaz

guy adam anlamına gelmiyor mu

3 yıl önce

Portkatal

Guy has a plane dedim bence kabul edilmeliydi

2 yıl önce

Yaln177881

Man has a plane yazdim illa a man lazim mi

2 yıl önce

enolguldik

Neden a degilde an?

2 yıl önce