"The girl eats bread."

Fordítás:A lány kenyeret eszik.

February 3, 2014

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


bluecat03

miért eats miért nem eat? miért eszik többes számba?


memories1982

Nem tobbesszam ( az igenek nincsen tobbesszama) hanem egyesszam 3. szemely. Ezert kap -s vegzodest. He or she eats.


1065283159

E/3-ban az ige egy "s"-t :) (nem többes szam)


lesliekol

mert E/3- ban minden kap s-végződést


Benkoerzsi

Kenyeret eszik a làny


AArmeriaa

Hogyan tudom megkülönböztetni hogy "eszi" vagy "megeszi",miben külonbözik az angolban a két kifejezés?


Shivadatha5

Hungarian is very hard for me


Azurslide

Nem igazán értem, hogy azt írtam le hogy kislány, az miért nem lány.


unikorn2005

Jogos kérdés bluecat03!!


Ferkoberko

Botrany ahogy a girl t mondja..

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.