1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The girl eats bread."

"The girl eats bread."

Fordítás:A lány kenyeret eszik.

February 3, 2014

24 hozzászólás


bluecat03

miért eats miért nem eat? miért eszik többes számba?


memories1982

Nem tobbesszam ( az igenek nincsen tobbesszama) hanem egyesszam 3. szemely. Ezert kap -s vegzodest. He or she eats.


1065283159

E/3-ban az ige egy "s"-t :) (nem többes szam)


lesliekol

mert E/3- ban minden kap s-végződést


TavasziMia

Azért mert she/he/it-nél mindig írunk egy s betűt a végére. Remélem segítettem


Benkoerzsi

Kenyeret eszik a làny


AArmeriaa

Hogyan tudom megkülönböztetni hogy "eszi" vagy "megeszi",miben külonbözik az angolban a két kifejezés?


Azurslide

Nem igazán értem, hogy azt írtam le hogy kislány, az miért nem lány.


mozesbianka

A lány eszi a kenyeret.Nem lehetne olyan hogy:A lány kenyeret eszik?


Benkoerzsi

A nő kenyeret eszik


memories1982

girl=lány, woman=nő


truska1021

Ez nem jó mert woman a nő


unikorn2005

Jogos kérdés bluecat03!!


unikorn2005

Innen kinek nincs semmi a fejébe? (viccnek szántam)


nagy.hajna1

Miért east és miért nem eat?


lesliekol

AAmeriaa kérdésére én is örülnék egy válasznak


helli22361

Nem igaz!egyszer megeszi a kenyeret máskor meg csak eszik


AndyOctobre

Nevetséges, hogy egyszer ezt fogadja el, máskor meg azt


AndyOctobre

Eat off a megeszi

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés