"Thestudyhasanobjective."

Переклад:Це дослідження має мету.

2 роки тому

9 коментарів


mEJw2

У цього навчання є мета.

2 роки тому

AndrewKos
AndrewKos

Чому не підходить "Ця наукова робота має мету(ціль)"

2 роки тому

IvanIvanov704567

Чому "objective", а не "aim"?

10 місяців тому

EkaterinaKoshman
EkaterinaKoshman

"Дослідження має об'єктивну мету." - що не вірно і чому?

9 місяців тому

Midomafetamine

Підтримую. Взагалі, слово має багато значень

5 місяців тому

jurkobudnik

навчання мають ціль

2 роки тому

Iiila

Fack;

2 роки тому

Irena873481

Навчання мають ціль, чому не підходить?

1 рік тому

ANDREW-LVIV

Мова іде про однину. "Has"

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.