"Hello, good morning."

Fordítás:Szia, jó reggelt.

February 3, 2014

17 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Edit52

A jó napot, jó reggelt miért nem jó?

June 30, 2014

Samsungadi

Mert a jó napot aangolul Good evening. Ide vagy a hello vagy a szia jó.

August 26, 2014

jlaci2143

A Good evening, Jó estét jelent angolul. A többivel egyet értek :)

March 1, 2015

Samsungadi

Vagy az üdvözlöm vagy ezek.

August 26, 2014

alexavirag

Nem, a 'Good evening' az a jó délutánt nem? Legalábbis mi az iskolába azt tanultuk..

July 15, 2015

DvidMriDan

Szerintem a bye és a hello

September 27, 2014

mrk658890

Mert angolul kell irni mert ere énis rá jötem

June 29, 2015

alexavirag

És én meg azt irtam be hogy szia jo reggelt és nem volt jo mert nem volt ott vessző.. -.-"

July 15, 2015

DominikSza5

Egyre könnyebb

March 29, 2016

tinaasztal

El fogadta a hibámat mert a .hejett !-et írtam!!!

January 6, 2018

Adames336685

A szervusz miért nem jó? Ha jól tudom a "szia" ebből a szóból (rövidült), alkult ki. Szüleim, nagyszüleim még így köszöntek.

May 30, 2018

Bigiee7

Mé nem jó neki az , hogy Üdv, jó reggelt.

February 9, 2014

jon102

Az üdvözlöm, jó reggelt sokkal irodalmibb, és ráadásul helyes is!

March 3, 2014

NagyKriszt13

Igazábol én rászoktam meni a szövegre és az is jó amit irtatok

February 22, 2015

04860

A "hello" miért nem jelenthet "szevasz"-t,miért csak szia-t?

February 3, 2014

Hunita

a "szevasz" inkább a "hi"-hoz hasonlít talán, de semmiképp nem "hello"

February 7, 2014

Atti626

Igen, de simán a "Helló"t is elfogadta.

February 8, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.