1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Hello, good morning."

"Hello, good morning."

Fordítás:Szia, jó reggelt.

February 3, 2014

21 hozzászólás


alexavirag

És én meg azt irtam be hogy szia jo reggelt és nem volt jo mert nem volt ott vessző.. -.-"


Adames336685

A szervusz miért nem jó? Ha jól tudom a "szia" ebből a szóból (rövidült), alkult ki. Szüleim, nagyszüleim még így köszöntek.


tinaasztal

El fogadta a hibámat mert a .hejett !-et írtam!!!


Bati674506

Délután azt jelenti, hogy afternoon


kakas12345

Ugyanaz a valasz azt nemjo


Csilla881597

Miért nem jó?? Szia. Jó reggelt.


Bigiee7

Mé nem jó neki az , hogy Üdv, jó reggelt.


jon102

Az üdvözlöm, jó reggelt sokkal irodalmibb, és ráadásul helyes is!


NagyKriszt13

Igazábol én rászoktam meni a szövegre és az is jó amit irtatok


Edit52

A jó napot, jó reggelt miért nem jó?


Samsungadi

Mert a jó napot aangolul Good evening. Ide vagy a hello vagy a szia jó.


jlaci2143

A Good evening, Jó estét jelent angolul. A többivel egyet értek :)


Samsungadi

Vagy az üdvözlöm vagy ezek.


alexavirag

Nem, a 'Good evening' az a jó délutánt nem? Legalábbis mi az iskolába azt tanultuk..


DvidMriDan

Szerintem a bye és a hello


mrk658890

Mert angolul kell irni mert ere énis rá jötem


04860

A "hello" miért nem jelenthet "szevasz"-t,miért csak szia-t?


Hunita

a "szevasz" inkább a "hi"-hoz hasonlít talán, de semmiképp nem "hello"


Atti626

Igen, de simán a "Helló"t is elfogadta.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.