A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Hello, good morning."

Fordítás:Szia, jó reggelt.

4 éve

7 hozzászólás


Edit52

A jó napot, jó reggelt miért nem jó?

4 éve

DvidMriDan

Szerintem a bye és a hello

3 éve

mrk658890

Mert angolul kell irni mert ere énis rá jötem

3 éve

alexavirag

És én meg azt irtam be hogy szia jo reggelt és nem volt jo mert nem volt ott vessző.. -.-"

3 éve

DominikSza5

Egyre könnyebb

2 éve

tinaasztal

El fogadta a hibámat mert a .hejett !-et írtam!!!

7 hónapja

Adames336685

A szervusz miért nem jó? Ha jól tudom a "szia" ebből a szóból (rövidült), alkult ki. Szüleim, nagyszüleim még így köszöntek.

2 hónapja