"Hello, good morning."

Fordítás:Szia, jó reggelt.

4 éve

9 hozzászólás


Edit52

A jó napot, jó reggelt miért nem jó?

4 éve

Samsungadi

Mert a jó napot aangolul Good evening. Ide vagy a hello vagy a szia jó.

4 éve

jlaci2143

A Good evening, Jó estét jelent angolul. A többivel egyet értek :)

3 éve

DvidMriDan

Szerintem a bye és a hello

4 éve

mrk658890

Mert angolul kell irni mert ere énis rá jötem

3 éve

alexavirag

És én meg azt irtam be hogy szia jo reggelt és nem volt jo mert nem volt ott vessző.. -.-"

3 éve

DominikSza5

Egyre könnyebb

2 éve

tinaasztal

El fogadta a hibámat mert a .hejett !-et írtam!!!

11 hónapja

Adames336685

A szervusz miért nem jó? Ha jól tudom a "szia" ebből a szóból (rövidült), alkult ki. Szüleim, nagyszüleim még így köszöntek.

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.