Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben ayakkabısız yürürüm."

Çeviri:I walk without shoes.

4 yıl önce

37 Yorum


hasanozgan

Neden "I walk without shoe" olmuyor?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

genel bir durumu ifade eden cümlelerde çoğul kullanmak gerekiyor. şu şekilde: https://www.duolingo.com/comment/1632177

4 yıl önce

SerkanKeles

Shoe tek ayakkabı demek. Bir cift ayakkabıdan bahsederken shoes denir.

3 yıl önce

mstroublemaker

Shoe tekil kullanilmiyor. Yani ayakkabi cift halinde oldugun icin. Jean'i de hep jeans olarak gorursun. Iki bacak oldugu icin mesela. Mantik ilk basta sacma geliyor ama kural bu. Socks. (Coraplar) , trousers ( kumas pantolon) , gloves (eldivenler)... iki el iki ayak iki bacak...

2 yıl önce

keremhan77

-shoe bir adet ayakkabıyı ifade eder, oysa insanlar bir çift yani iki tane ayakkabı olmadan yürüme eylemini yapamazlar. Onun için yürümek ve ayakkabı ile ilgili bir kelime /mana kullanmak istiyorsak -shoes (ayakkabılar) kullanılmalı.

2 yıl önce

clayswolfe

İngilizce'de 'barefoot' söylendiğini düşündüm

4 yıl önce

cKuzgun

Ben de barefoot demiştim ama barefoot bir kalıpmış... o yüzden BURADA without shoes lazım

4 yıl önce

DefneKolay

Barefoot tam olarak yalın ayak anlamına geliyor. Ayakkabısız olmakla mantıken aynı şey, ama burada bizden kelimesi kelimesine çeviri bekleniyor

3 yıl önce

handeglsr

Zor bu bölüm

3 yıl önce

Yunus.Yaman

Bencede cok zorlanıyorum

3 yıl önce

arasender

I walk with no shoes ? Olmaz mı acaba ??? Neden

3 yıl önce

efsane488545

Burada edattan sonra neden the gelmedi

4 yıl önce

cKuzgun

çünkü belirli bi ayakkabıdan bahsedilmiyor, Bu şunun gibi: Ben genelde ayakkabısız yürürüm burda THE kullanılmaz ama ; örneğin A markalı koşu ayakkabını kastederek söylersen : Ben Amarkalıkoşuayakkabısız yürümem, burda the kullanmalısın.

4 yıl önce

kubramerteski

Shoeless? Biri açıklarmı bu ne?

3 yıl önce

DefneKolay

Bir kelimenin sonuna -less eklediğimizde, onsuz olduğumuz anlamına geliyor.

3 yıl önce

beyzaydinn

Homeless gibi

2 yıl önce

AliCandan1

olmak ya da olmamak gibi dusun shoe ayakkabi shoeless ayakkabisiz veya fear fearless gibi . caktin ? :)

3 yıl önce

SXs1U

Ayağına çivi girer inş

5 ay önce

Marvellous488333

Without beraber anlamına gelmiyormu o zaman niye ayakkabısız diyo

1 hafta önce

lacrimalis

"I can walk without shoes" yazdım kabul etmedi. Neden acaba?

3 yıl önce

DefneKolay

Çünkü yürürüm denmiş, yürüyebilirim değil

3 yıl önce

kurul_esra

ı walk to shoeless niye olmadı

3 yıl önce

Gaydirigubbak

"I walk without shoes." Doğru varsayılan bu cümlenin asıl manası 'Ayakkabı ile yürürüm.' değil mi ? "I walk shoeless. " olmayacak mı ?

3 yıl önce

fuckinguniverse

'I walk without shoes.' demek 'Ayakkabısız yürürüm.' demek çünkü. Without kelimesinin anlamı olmadan,onsuz demek.

2 yıl önce

balkanlionur

i walk the not shoes cok mu sacma oldu :)

2 yıl önce

DenizOturak

not life of life without you

2 yıl önce

Egeaysel07

Aklıma eminem'in without you diye şarkısı vardı o geldi

2 yıl önce

ayse206074

Without kelimesi olumsuzluk mu katiyo manaya anlayamadim

2 yıl önce

deli_deli2

ben I walk shoesless yazdm kabul edildi.

1 yıl önce

Tabriz11

Cambly

İngilizce öğrenenlere tavsiye ediyorum.7/24 yabancı öğretmenlerle pratik yapın.

Bu linkten kayıt olanlara 15 dakika bedava veriliyor.Bununla sistemin gücünü test ede bilirsiniz.

http://www.cambly.com/invite/tabriz0

Linkten kayıt olup turkiyre016 kupon kodunu kullanin ve daha 30 dakika bedava gelsin

1 yıl önce

umutcagrierturk

Neden " I walk with no shoes " olmuyor ?

1 yıl önce

smyyms10

ı am walk without shoes olmaz mı

1 yıl önce

Miraculous517815

Aman bosverin buna kafayi takmayin bildigimiz seyleri soruyo zaten ben rn bastan basladiim cunku fransizca ogrenmek istiyorum ve ingilizce tam ogrenim doyr en bastan basladim

1 yıl önce

EvrimSo

"I walk except shoes." .... eithout yerine except olmaz mı?

3 hafta önce

SerifMertK

I walk to shoes. Neden olmadı

3 yıl önce

02.068

Me yazdıgımda I yerine neden kabul etmiyor

3 yıl önce

AhmetKocak

Evet neden the yok aciklarsaniz sevinirim

4 yıl önce