1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie ist perfekt."

"Sie ist perfekt."

Çeviri:O mükemmel.

July 21, 2016

12 Yorum


BORA76

HARİKA OLMAZ MI?


Kbbahar

bence de harika kabul edilmeli


AnlBasmac0

kusursuz anlamlarda yazıyor ama cevap olarak kabul edilmiyor saçma


mehmettsencan

Arkadaşın söylediği sıkıntı var evet


BKaanAtak

O Harikadir. diye ceviriyorum. wunderbär demiyor ki bana hani mükemmel diyeyim... ve yanlis cevap aliyorum.


enes732069

Hyr abicim, harika demek gorgeous fln. Bu direk perfectin Almancası


son_bmw_bukucu

Muhteşem dedim kabul etmedi hıh


saida862850

"O "kelimesi "er" anlamini tasimiyormu arkadaş neden sie oldu insanin şefkini kırıyor program


tennisgirl525560

Aynisini yazdim ama hata veriyor bana neden acaba .


Hakan215350

Harika kabul edilirse iyi olur


HELN693341

Harika nasıl yanlış sayılabilir. Sürekli böyle oluyor


Cankat707990

İki soru önce harikayı perfekt için doğru cevap olarak kabul etti şimdi nedese etmiyor.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.