A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"How many credits do I need?"

Fordítás:Hány kreditre van szükségem?

4 éve

9 hozzászólás


Carreravia76

mennyi hitelre van szükségem? ez miért nem jó?

4 éve

AcsaiCsilla
AcsaiCsilla

A kredit megszámlálható, így lesz "how many". A hitel megszámlálhatatlan főnév, akkor pedig "how much" lenne a kérdés. Nem?

4 éve

Orsi1026

remélem jelentetted!

4 éve

gyeben
gyeben

A súgó szerint a credits jelentése: stáblista. Valóban ez az egyik jelentése, csak nem ebben a témában.

4 éve

miklos44

Meggondolta az aki a "kredit"-t tartja jónak és nem a "hitel"-t . No ezt már tényleg nem lehet megérteni. Szerintem ezt azonnal ki kellene javítani.

4 éve

dmBalassa

a hitelt miért nem fogadja el?

4 éve

TiborG.

az oké hogy a kredit megszámlálható de magyartalan.. ez így valahogy nagyon nem jó..

4 éve

AcsaiCsilla
AcsaiCsilla

Fősulin sem találtuk jónak. ;)

4 éve

postaspepe

Tudtommal a credit hitelt jelent,nem? Akkor miért nem fogadja el?

4 éve