"You write about the staff."

Fordítás:A személyzetről írsz.

February 3, 2014

17 hozzászólás


brigitta.a

"Személyzet" szót aláhúzza es helyette a "személySZet" szót jelöli jónak

February 3, 2014

pityuci

Azonkívül a you többesszám 2. személy is lehet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emiatt vesztettem életet!

February 10, 2014

bolcsomarta

A munkatársakról írsz - ez éppúgy helyes, csak nem fogadja el

November 28, 2014

12szilvafa

Nekem is ez volt. :(

December 6, 2014

BetaNagynB

Nekem sem fogadta el.

February 10, 2015

peti99

A munkaerőről írsz. --> és ezzel mizu? ha ráviszem a kurzort nem csak személyzetet írja fordításnak?? Hállllóóó ? :D

February 10, 2014

aantos

személyszet??

February 23, 2014

nandor.nag

Nekem sem fogadta el a "ti" megoldást, pedig jó kellene, hogy legyen!

March 28, 2014

juti69

A staff szó botot,rudat,pálcát is jelent.

July 19, 2014

pravetzm

mi a baj azzal, hogy "te a munkaerőről írsz", ugyanezt adta ki javításnak is, igaz a "te" nélkül, de gondolom nem ez a hiba.........

August 21, 2014

VargaAttil4

Munkatársakról

December 27, 2014

bgdssusu

nálunk pl. a staff munkatársakat jelent...

February 11, 2014

Martuska3

na igen amugy nalunk is, csak "kicsit" kiakadtam ezen a sziszegesen :)

April 1, 2014

Martuska3

Írsz a személyszetről.--milyen idiota megoldas ez??? az en valaszomat miert nem fogadta el??? -irsz a szemelyzetrol ezt irtam.

March 31, 2014

aantos

elírás. Jelentsd! Én is azt tettem.

April 1, 2014

varhegyi

en is ezt irtam es megis elvett tolem egy eletet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

April 3, 2014

Martuska3

Most irtak emailt, hogy elfogadtak a javaslatomat. Talan mar jo lesz. :)

April 3, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.