A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You write about the staff."

Fordítás:A személyzetről írsz.

4 éve

19 hozzászólás


brigitta.a

"Személyzet" szót aláhúzza es helyette a "személySZet" szót jelöli jónak

4 éve

pityuci

Azonkívül a you többesszám 2. személy is lehet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emiatt vesztettem életet!

4 éve

LszlUgrai

jelentettem a hibát

4 éve

Csernus_L

Még nem javították! Elhalt a fejlesztés? 2017.03.28

1 éve

bolcsomarta

A munkatársakról írsz - ez éppúgy helyes, csak nem fogadja el

3 éve

12szilvafa

Nekem is ez volt. :(

3 éve

BetaNagynB

Nekem sem fogadta el.

3 éve

peti99

A munkaerőről írsz. --> és ezzel mizu? ha ráviszem a kurzort nem csak személyzetet írja fordításnak?? Hállllóóó ? :D

4 éve

aantos

személyszet??

4 éve

nandor.nag

Nekem sem fogadta el a "ti" megoldást, pedig jó kellene, hogy legyen!

4 éve

juti69

A staff szó botot,rudat,pálcát is jelent.

4 éve

pravetzm

mi a baj azzal, hogy "te a munkaerőről írsz", ugyanezt adta ki javításnak is, igaz a "te" nélkül, de gondolom nem ez a hiba.........

4 éve

VargaAttil4

Munkatársakról

3 éve

bgdssusu

nálunk pl. a staff munkatársakat jelent...

4 éve

Martuska3

na igen amugy nalunk is, csak "kicsit" kiakadtam ezen a sziszegesen :)

4 éve

Martuska3

Írsz a személyszetről.--milyen idiota megoldas ez??? az en valaszomat miert nem fogadta el??? -irsz a szemelyzetrol ezt irtam.

4 éve

aantos

elírás. Jelentsd! Én is azt tettem.

4 éve

varhegyi

en is ezt irtam es megis elvett tolem egy eletet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 éve

Martuska3

Most irtak emailt, hogy elfogadtak a javaslatomat. Talan mar jo lesz. :)

4 éve