1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ihr seid Jungen."

"Ihr seid Jungen."

Çeviri:Siz erkek çocuklarısınız.

July 22, 2016

42 Yorum


DavutAlp1

Seid ne anlamda kullanılıyor halen anlamış değilim


notebookbook

sein kelimesinin çekimlenmiş hali seid olur ıch bin gibi ingilizcedeki am is are a da benzer


Mustafa202404

Neden Siz cocuklarsiniz olmuyor?


SteffiBookworm

Siz çocuklarsınız = Ihr seid Kinder


ruveyddaa

seid ne oluyor ? bunun öğrenme aşamasını mı kaçırdım yoksa yok muydu ? bu konunun gramer bilgisine nasıl ulaşabilirim ??


SteffiBookworm

Fiil "sein"
ich bin
du bist
er/sie/es ist
wir sind
ihr seid
Sie/sie sind


-languagestudent

Kısaca İngilizcedeki "am,is,are". Türkçede ise "olmak"anlamına gelir. Örnek: Ich bin ein Mädchen(Ben olmak bir kız)=Ben bir kızım


brahim367676

Ihr seid jungen siz gencsiniz kabul etmedi


SteffiBookworm

Siz gençsiniz = Ihr seid Jugendliche


bayanku1

onlar oğlanlar desek de doğru olmaz mı


SteffiBookworm

Onlar oğlanlar = Sie sind Jungen.


rooogerr

"Siz gençsiniz." Neden olmadı?


SteffiBookworm

Siz gençsiniz = Ihr seid Jugendliche.


SteffiBookworm

Fiil "sein"
ich bin (ben)
du bist (sen)
er/sie/es ist (o)
wir sind (biz)
ihr seid (siz)
sie/Sie sind (onlar/siz (nazik))


superisi863297

Sie kelimesinede siz doğru diyor ama


SteffiBookworm

Her cümle büyük bir harfle başlar, bu yüzden eğer Sie ile başlayacaksa her ikisi siz ve onlar mümkün olur.


hakanburak967858

siz oğlanlarsiniz olmuyor mu ?


Adem399666

Siz oğlansınız neden olmadı ?


Hiar17

Seid ve sind kelimelerini karıştırıyorum


SteffiBookworm

Evet, çünkü Türkçe ve Almancadaki kibar biçimlerden dolayı. Almanca üçüncü çoğul halini kullanıyor (sie/Sie sind), ancak Türk ikinci çoğul halini kullanıyor (Siz -iniz).


genccevher

Bist ile sind farki ne?


SteffiBookworm

Ich bin ein Junge. Ben oğlanım.
Du bist ein Junge. Sen oğlansın.
Er/Es ist ein Junge. O bir oğlan.
Wir sind Jungen. Biz oğlanız.
Ihr seid Jungen. Sizler oğlansınız.
Sie sind ein Junge. Siz (bir) oğlansınız.
Sie sind Jungen. Sizler oğlansınız.
Sie sind Jungen. Onlar oğlanlar.


yyagmur77

Siz oğlansınız olmuyomu


Fatiheren180242

Erkek den bahsetmiyor burada nasil siz erkek çocuksunuz olabiliyor


Ays4u1

Siz oğlansınız diyorum anlamıyo ama yazınca doğru oluyo


Hans661501

"Ihr seid" kalıbı mı resmi olan, "Sie sind" mi bir türlü hatırlayamıyorum. Fikri olan yazabilir mi?


OsuClicker

Seid nedir anlamış değilim


kerem559316

Olamaz yalancı duo


Harun123T

Lay lay lom çiki çiki bom bom . Iptıs çıktıs ooooyyyeeee


cem490454

Seind nerede kullaniliyor ?


yusuf886830

İhr teleffuzu ne kadar zor


HaticenazG2

İlk yorum benden


Gamzekbbc

Ben doğru yazdım fakat yanlış onayladı


emin224185

Konusuyorum olmuyo


Leila622396

Duymuyor beni duymuyor


hfSafak

aynısı yazıyor ve herşeyi aynısı olmasına rağmen yanlış diyor :O


mer902143

Burada neden artikeli kullanmıyoruz "jungen" den önce?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.